طرح نوروزی هلال احمر از امروز آغاز شد و تا ۱۷ فروردین در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای به مسافران خدمات ارائه می‌دهند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی امروز در نشست خبری با بیان اینکه طرح نوروزی امداد و نجات از امروز آغاز شده گفت : امدادگران ۲۲ روز با ۳۰۰ نیروی عملیاتی در پایگاه‌های امدادجاده‌ای در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود.
محسن نجات تعداد پست‌های امداد و نجات را شامل ۱۲ پایگاه ثابت، هفت پایگاه سیار، امداد کوهستان، تیم واکنش سریع و پایگاه امدادهوایی عنوان کرد و افزود : علاوه بر ۱۱ خودروی ست نجات، امسال نیز یک خودروی ست نجات ویژه با اعتبار ۱۷۰۰ میلیارد ریال خریداری شده که در عملیات‌های نجات به کار گرفته می‌شود.
وی اضافه کرد: بالگرد امدادی نیز از ششم فروردین تا پایان طرح نوروزی پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر در خراسان شمالی مستقر خواهد بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همچنین از شناسایی ۸۰۰ خانوار بی بضاعت که زیر پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند خبردادو گفت: امروزبه حساب هریک از خانوار‌ها ۵۰۰ هزار تومان واریز شد.
نجات در ادامه آموزش را از اولویت‌های هلال احمر دانست و گفت: امسال ۲۴ هزارو ۶۹۳ نفر در دوره‌های آموزشی هشت ساعته شرکت و آموزش‌های لازم امداداولیه را فراگرفتند.
انتهای پیام / ط


آمادگی جمعیت هلال احمرخراسان شمالی برای نوروز

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.