رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: زیرساخت های استان کرمان زمینه ی داشتن یک تیم لیگ برتری را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی تاج امروز در دیدار با فدایی استاندار کرمان با اعلام اینکه  به هر تیمی سهمیه داده ایم، اوت شده است، از زیرساخت های ورزشی استان کرمان ابراز خرسندی کرد و گفت: زیرساخت‌های استان کرمان زمینه وجود یک تیم لیگ برتری را دارد.

وی افزود: از سفر به استان کرمان بسیار خوشحالم و امسال سومین بار است که به کرمان سفر می‌کنم.

تاج وضعیت فوتبال بانوان استان کرمان را بسیار خوب اعلام و تصریح کرد: در سطح کشور نیز از آنها استفاده می کنیم.

وی ورزش را تنها راه‌حل رفع گرفتاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

 تاج با بیان اینکه استان کرمان در مجموع در زمینه فوتبال یک تیم برخوردار است، یادآور شد: ارزیابی‌های ما از فوتبال استان مثبت است و اعتقاد داریم که جای یک تیم لیگ برتری در استان کرمان خالی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: متأسفانه شرایط خوبی نیست و یک واقعیت است که باید از هزینه‌های اضافی صرفه‌جویی کرد و بدین منظور، ما تقریباً جلوی اعزام‌های خارج از کشور و غیرضروری را گرفته ایم.

حبیب‌الله نیکزادی نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه فوتبالیست‌های استان کرمان به‌ویژه در شرق استان منابع مالی خوبی ندارند، گفت: در استان کرمان باید بیشتر به ورزش توجه شود.

وی از پیشنهاد مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان مبنی بر برگزاری اردوهای تیم ملی در ارگ جدید بم استقبال کرد و افزود: شرایط آب و هوایی منطقه گردشگری بم در فصل زمستان برای برگزاری اردوهای تیم‌های ورزشی بسیار مناسب است و هزینه کمتری هم دارد و ما آمادگی استقبال از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی را داریم.

انتهای پیام/ب

دیدار تاج با استاندار کرمان

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار