۱۶ نخبه فوتبال و فوتسال استان کرمان در دو بخش بانوان و آقایان فردا با حضور رییس فدراسیون فوتبال تجلیل می‌شوند.

عرفان امیرخسروی رییس کمیته برگزاری جشن برترین‌های فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مراسم جشن برترین‌های فوتبال و فوتسال استان که قرار است ساعت ۳۰: ۱۴ دقیقه فردا پنج شنبه ۲۳ اسفند جاری با حضور تاج رییس فدراسیون فوتبال، فدایی استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان و نخبگان و نام آوران فوتبال و فوتسال استان در محل سالن همایش‌های برق کرمان برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: طی این جشن، ۱۶ برگزیده بخش‌های فوتبال و فوتسال استان کرمان معرفی می‌شوند.

وی با اعلام اینکه از این ۱۶ نفر، سه خانم در بخش‌های فوتبال و فوتسال، هفت آقا در بخش فوتبال (چهار مربی و سه بازیکن) و شش آقا در بخش فوتسال (سه مربی و سه بازیکن) است، افزود: در رده‌های سنی پایه نیز از تمامی رده‌های سنی که به تیم ملی دعوت شده اند، تجلیل می‌شود.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان با اعلام اینکه برترین‌ها طی فرایندی دقیق، حساب شده و مطابق با الگو‌های جهانی انتخاب شده اند، به تدوین برگه‌هایی برای امتیازدهی و اعمال نظر از سوی دبیرخانه جشن برترین‌های فوتبال و فوتسال اشاره و تصریح کرد: مدلی که برای انتخاب برترین‌ها در استان طراحی شد، مشابه همان مدلی است که فیفا هرساله برای انتخاب مرد سال فوتبال دنیا، مربی برتر و ... اعمال می‌کند.

امیرخسروی از حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در مراسم جشن برترین‌های فوتبال و فوتسال استان کرمان خبر داد و یادآور شد: تاج، پیش از حضور در این مراسم جشن (که ساعت ۳۰: ۱۴ دقیقه فردا ۲۳ اسفند جاری در محل سالن همایش‌های برق کرمان برگزار می‌شود)، ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به منظور شرکت در جلسه‌ی شورای ورزش استان کرمان در محل دفتر استاندار حاضر می‌شود.

انتهای پیام/ب

تجلیل از ۱۶ برگزیده بخش‌های فوتبال و فوتسال استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار