مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از موقعیت خوب استان کرمان برای راه اندازی کمپ های فوتبالی ارگ جدید بم برای زمستان و سرچشمه برای تابستان در راستای اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در دیدار تاج رییس فدراسیون فوتبال با استاندار کرمان که با حضور اسدی و نیکزادی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، قرایی رییس هیئت فوتبال استان و رؤسای هیئت های شهرستان های استان در محل دفتر استاندار برگزار شد، سه دیدگاه اصلی مطرح کرد که در یکی از آنها خواستار حمایت بیشتر از بازیکنان ملی استان کرمان به ویژه علیرضا آرتا و حمایت از مربیان استان در کادرهای فنی تیم های ملی پایه شد.

وی افزود: مربیان فوتبال بانوان به ویژه در سیرجان و بم چون سهم اصلی فوتبال بانوان در کل کشور است، پس کادر فنی تیم ملی فوتبال باید کامل از استان کرمان باشد.

امیری خراسانی با اشاره به بحث توسعه داوری و استفاده از داوران ما برای رقابت ها بیشتر، از تاج درخواست حمایت بیشتر کرد.

وی خواستار اعطای مسابقات بین المللی معتبر به استان کرمان شد و تصریح کرد: استان کرمان زیرساخت های ویژه ی این بحث را دارد و ما منتظریم این اتفاق بیفتد.

امیری خراسانی در بخش دیگری از سخنانش به راه اندازی کمپ های فوتبالی ارگ جدید بم برای زمستان و سرچشمه برای تابستان در راستای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآور شد: استان کرمان در این خصوص بهترین موقعیت را دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: رشد بهتر و بیشتری را نسبت به گذشته در فوتبال استان کرمان شاهد باشیم.

 

در این نشست تاج، رییس فدراسیون فوتبال نیز قول مساعد داد، هماهنگی و همکاری های بیشتری به ویژه در مسابقات بین المللی صورت گیرد.

 وی از ایده ی راه اندازی کمپ های ارگ جدید بم و سرچشمه استقبال کرد و قرار شد مکاتبه ای صورت گیرد تا بتوانند آن را در شورای برون مرزی مصوب کنند و تیم های ملی و تیم های باشگاهی معتبر را برای ورود به این بخش سوق دهند.

فدایی استاندار کرمان نیز موافقت خود را برگزاری مسابقات بین المللی در کرمان و توسعه ی کمپ های ارگ جدید بم و سرچشمه برای اتفاقات بیشتر و حمایت های ویژه اعلام کرد.

انتهای پیام/ب

دیدار رییس فدراسیون فوتبال با استاندار کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار