صبح امروز با حضور جمعی از مسولین عملیات احداث سه زمین ورزشی روباز در سطح شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهردار سنندج با بیان اینکه ارتقاء سلامت شهروندان، ایجاد شور و نشاط وهمچنین ترویج ورزش در محلات یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های شهرداری است گفت : ترغیب جوانان به ورزش وفراهم کردن امکانات ورزشی در محلات می‌تواند در کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی تاثیر گذار باشد.

شهردار سنندج اظهار داشت: ارتقاء سلامت شهروندان و جامعه بانشاط می‌تواند در تعامل وهمکاری بیشتر همشهریان با نهاد مردمی همچون شهرداری تاثیر بسیزایی داشته باشد.

حشمت اله صیدی افزود: یکی از برنامه‌های شهرداری برگزاری برنامه‌های شاد فرهنگی وهمچنین برگزاری رویداد‌های ورزشی نظیر المپیاد ورزشی محلات است که امسال با حضور بیش از ۲ هزار نفر در آن شرکت نمودند.

وی گفت: ترویج ورزش در محلات قطعاً در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیر گذار است و در این راستا دستگاه‌های متولی می‌تواند با فراهم نمودن امکانات لازم شهروندان بویژه جوانان را به امر ورزش ترغیب نمایند.

مهندس صیدی افزود: احداث زمین‌های ورزشی توسط شهرداری یکی از اقدامات مهم است که امیدوارم بتوانیم با تداوم آن نقش مهمی را در جهت ایجاد شور ونشاط در سطح شهر فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون ورزش وسلامت شورای اسلامی شهر سنندج گفت: با برگزاری جلسات مختلف توانستیم در سطح شهر جهت احداث زمین ورزشی انتخاب کنیم.

علی پژگول افزود: این سه زمین ورزشی در میدان قانع بهاران به متراژ ۱۹۰۰ متر، بلوار معلم پایتنر از تقاطع غیر همسطح بعثت به متراژ ۲ هزار متر وکمربندی آبیدر جنب هتل لاله به متراژ ۱۶۰۰ متر واقع شده است.

وی اعلام کرد: زمین ورزشی که در شهرک بهاران وبلوار معلم برای ورزش‌های والیبال، بسکتبال وفوتبال قابل استفاده است.

پژگول عنوان کرد: زمین ورزشی کمربندی آبیدر برای ورزش صبحگاهی وعصرگاهی احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ع

عملیات احداث سه زمین ورزشی روباز در سنندج آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.