عملیات گلکاری پارک‌ها ومیادین سنندج با ۲۸ هزار جعبه گل و ۱۵ هزار گلدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج اعلام کرد: به مناسبت فرا رسیدن سال نو، استقبال از بهار طبیعت، ایجاد چشم انداز زیبا و ارتقاء روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی میادین، بلوار‌ها و پارک‌های شهر سنندج با ۲۸ هزار جعبه گل و ۱۵ هزار گلدان آراسته می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: عملیات کاشت گل‌های فصلی متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستان ها، میادین، لچکی ها، بلوار‌ها و کلیه فضا‌های سبز شادابی خاصی به نما و منظر شهری می‌بخشد

 شرمین شریفی عنوان کرد: با توجه به زیبایی گلکاری در فصول مختلف، اثربخشی آن بر چهره شهر و تاثیرات مثبتی که در روحیه شهروندان دارد و در راستای زیباسازی پارک‌ها هرساله انجام عملیات گلکاری در آستانه سال نو انجام می‌شود.

وی از آغاز عملیات گلکاری پارک‌ها ومیادین سطح شهر خبر داد وگفت: پارک‌های سطح شهر با ۲۸ هزار جعبه گل و ۱۵ هزار گلدان آراسته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در طرح گلکاری بهاره از گل‌های بنفشه، همیشه بهار، مینا چمنی، ترنفل و شب بو که زیبایی خاصی دارند استفاده می‌شود.

شریفی گفت: از تعداد ۲۸ هزار جعبه گل و ۱۵ هزار گلدان، ۹ هزار جعبه گل و ۲ هزار گلدان در سطح پارک‌های شهرداری منطقه سه، ۳ هزار جعبه گل و ۲ هزار گلدان در حوزه ناحیه ویژه بهاران، ۷ هزار جعبه و ۲ هزار گلدان در سطح شهرداری منطقه دو، ۷ هزار جعبه گل و یک هزار گلدان در حوزه منطقه یک و همچنین ۲ هزار جعبه گل و ۸ هزار گلدان در محدوده کمربندی آبیدر کاشه می‌شود.

انتهای پیام/ع

زیباسازی میادین و گلکاری پارکهای سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.