بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت تل‌آویو با شش کشور عرب منطقه به صورت پنهانی رابطه دارد.

رابطه پنهانی رژیم صهیونیستی با شش کشور عرب منطقهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، با وجود آنکه بسیاری از کشور‌های عرب منطقه روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ندارند؛ اما شایعات زیادی حاکی از آن است که روابط پنهانی میان تل‌آویو و این دولت‌ها وجود دارد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در مراسم یادبود لوی اشکول، نخست‌وزیر پیشین این رژیم، اظهار داشت تل‌آویو با شش کشور عرب منطقه ارتباط برقرار کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «ما این کار را با بخش بزرگی از جهان عرب از طریق شتاب دادن عادی‌سازی روابط انجام داده ایم... امروز اسرائیل با شش کشور عرب که تا چندی پیش دشمن ما بودند رابطه دارد».

این ادعا‌ها در حالی مطرح می‌شود که به غیر از مصر و اردن، سایر کشور‌های عربی در منطقه اسرائیل را به رسمیت نشناخته‌اند. پیش از این نیز نتانیاهو اعلام کرده بود این رژیم با عربستان سعودی ارتباط دارد که بنا به گفته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روابط ریاض و تل‌آویو به طور کلی مخفی نگه داشته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید ص
۱۹:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
این شش کشور عرب که آدم نیستند . اگر بودند با آدمها رابطه داشتند نه با بچه کشها . آنها نه شرف دارند نه مسلمانند . آنها فلسطین را فروختند که خود چند روزی بیشتر حکومت کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
نادان فکر میکنه با چند تا کشور که حاکمای مزدور و عرب ادارشون میکنند دستاورد بزرگی کشف کرده ولی نمیدونه اعراب خودفروخته به زودی جواب خیانتشون رو پس میدن
آخرین اخبار