مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: وحدت، محور می‌خواهد و این محور، ولایت فقیه است و وحدت کنونی در کشور بر اساس آن شکل گرفته است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کردستان ،سردار حسین دقیقی ظهر امروز در اجلاسیه پیش کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که در تالار شادی این شهر برگزار شد، گفت: ملتی که قدردان  رزمندگان راه استقلال و آزادی کشور نباشد شایستگی استقلال و آزادی را نخواهد داشت.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امنیت کنونی کشورمدیون شهداست ، افزود : بعد از گذشت ۴ دهه ملت شریف ایران هنوز قدردان جان فشانی و ایثار شهدا هستند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از "وحدت" به‌ عنوان عمل صالح نام برد و گفت: وحدت، محور می‌خواهد و این محور، ولایت فقیه است و وحدت کنونی در کشور بر اساس آن شکل گرفته است.

اقتصاد مقاومتی،راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اظهار کرد: مشکل اصلی امروز ما دیگر منافقین و ضد انقلاب نیستند بلکه مشکلات اقتصادی است بنابراین نباید آن را نادیده بگیریم.

سردار دقیقی راه‌ حل برون رفت از مشکلات اقتصادی را اقتصاد مقاومتی و حضور مردم  در بازار سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود : مردم خود باید وارد کار شوند چرا که این منطقه می‌تواند تبدیل به قطب بزرگ صادرات کشاورزی شود .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.