رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید استان، ۵۴۰۰ نهال در روز درختکاری در کردستان غرس می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کردستان، خالد جعفری در جلسه هماهنگی غرس نهال در جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: در ۱۵ اسفند سال جاری ۵۴۰۰ نهال به یاد ۵۴۰۰ شهید استان و به مناسبت برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان که در اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می‌شود، غرس خواهد شد.

وی افزود: این مراسم که از برنامه‌های کمیته روستایی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان است، در روز درخت کاری ۱۵ اسفند سال جاری برگزار می‌شود که به طور مستقیم پوشش رسانه‌ای خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با بیان اینکه رمز پیروزی و موفقیت ایران اسلامی، امنیت و آسایش کنونی در کشور به برکت خون شهداست، ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا سبب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

جعفری یادآور شد: برگزاری چنین مراسم‌های باشکوهی، یادآور فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدایی است که امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/م

غرس ۵۴۰۰ نهال در کردستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.