مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری مسابقه انشا نویسی و صبحگاه ویژه شهدای والامقام در آستانه برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان در سطح مدارس خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی گفت: به مناسبت برگزاری کنگره ۵۴۰۰ استان کردستان مسابقه انشا نویسی در بین دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی و دوره اول متوسط استان برگزار می‌شود.

وی افزود: واحد‌های اداری و آموزشی استان باید ضمن اطلاع‌رسانی این موضوع به دانش‌آموزان، تا تاریخ بیستم اسفند ماه ۹۷ انشای دانش‌آموزان شرکت کننده در مسابقات را به دبیرخانه کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ۵۴۰۰ شهید استان ارسال کنند.

قربانی بیان کرد: به انشا‌های برتر جوایزی اهدا و مقرر است پس از بررسی آثار برتر در کتابی چاپ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: نامه‌ای به شهید، نقش شهیدان مظلوم استان کردستان در تامین امنیت منطقه و چگونه راه شهیدان را ادامه دهیم، موضوعاتی است که برای مسابقات انشا ابلاغ شده است.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود به دیگر اقدامات کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان کنگره ۵۴۰۰ شهید استان نیز اشاره کرد و گفت: در راستای آشنا کردن نسل نوجوان و جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال روحیه پایداری، مراسم صبحگاه ویژه شهدای والامقام استان با حضور روایت‌گران دفاع مقدس به ویژه همرزمان شهدا در کلیه مدارس استان برگزار می‌شود.

وی بیان خاطرات در مراسم آغازین و هم چنین برگزاری پرسمان‌های دانش‌آموزی با محوریت نقش شهدا در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، انقلاب اسلامی و امنیت پایدار منطقه را از مهمترین بخش‌های این برنامه عنوان کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.