مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:بیش از ۵۴ میلیاردتومان کمک معیشت به ۲۵ هزارو ۲۰۰ خانوار مددجویان زنجانی در ۱۱ ماهه سالجاری پرداخت شده است.

پرداخت ۵۴ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان زنجانیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدارحجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:تلاش کمیته امداد زمینه سازی برای افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد از طریق حضور میدانی، تعاملات اثربخش برون سازمانی وکار جهادی وهمگانی مردن کار رسیدگی به اقشار ضعیف ونیازمند جامعه است.
 
وی با اشاره به اینکه ۲۹ هزار خانوار از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بهره‌مند هستند، افزود: از مجموع مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ۲۵ هزار و ۲۰۰ خانوار کمک‌معیشت بگیر و دو هزار و ۸۰۰ خانوار در قالب تک و چند خدمتی از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

صفری افزود: در ۱۱ ماهه سالجاری بیش از ۵۴ میلیاردتومان کمک معیشت برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

وی با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار زنجان در جشن نیکوکاری امسال که با شعار «عیدی برای همه» برگزارشد گفت: به همت ومشارکت مردم نوعدوست و ولایتمدار زنجان کمک‌های نقدی وغیر نقدی هم استانی‌های سخاوتمند در حوزه‌های مختلف ارتقاء یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز ضمن قدر دانی از تلاش‌های کمیته امداد در رسیدگی به محرومان ونیازمندان گفت:اعتماد مردم به کمیته امداد بزرگترین سرمایه این نهاد مردمی در استان زنجان است وهنر کمیته امداد توسعه کار خیر در جامعه و دعوت مردم به انجام کار‌های خیر خواهانه است.

انتهای پیام/ن
 
 

پرداخت کمک معیشت به مددجویان زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.