مسئول دبیر خانه طرح قرارگاه شهید محمدی گفت:ارتباط بین مسجد و مدرسه تقویت شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،دومین همایش تربیتی مربیان (طرح شهید بهنام محمدی)با حضور جمعی از مسولین استانی و کشوری و بسیجیان استان در ارومیه برگزار شد.
 
مسئول دبیر خانه طرح قرارگاه شهید محمدی در این همایش با اشاره به نقش تربیتی این طرح تاکید کرد یکی از اهداف اساسی این برنامه حل موانع و مشکلات دانش آموزان و همچنین نشان دادن ابتکار آنان است.
 
مولان زاده فرصت تدوین برنامه های استانی بویژه در قالب برنامه های بومی و محلی را یکی از ابعاد طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در سطح استان دانست و کمک رسانی مدیران مدارس را در اجرای این طرح موثر خواند.

وی این طرح را یک طرح تربیتی دانست و گفت هدف از این طرح استحکام پیوند تربیتی دانش آموزان بویژه در مساجد و مدارس است.
 
مولان زاده گفت:در جامعه امروزی بویژه جنگ نرم نقش تربیتی شهیدان و پیوند بین مسجد و مدارس مهم ترین راه مقابله با حمله ی نرم افزاری دشمن میباشد و مساجد بهترین سرآغاز برای تربیت  نسل های  آینده است.
 
حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولایت فقیه در سپاه شهدا استان نیز در این همایش با اشاره به طرح شبکه سازی در حوزه های مختلف بسیج این طرح را در تربیت نیروهای بسیجی مهم خواند و شناخت جهت گیری ها و اشاعه ی تفکر بسیجی را در حفظ عزت و سربلندی نظام اسلامی ضروری دانست.
 
این طرح با حضور۲۳۱مربی در ۷۷مدرسه و مساجد استان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.