رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی از انتخاب فیلم «رسیدن»، به عنوان بهترین فیلم کوتاه داستانی جشنواره فیلم تبریز خبرداد.

احسان مهدیان رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی در گفت وگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،با اعلام اینکه فیلم کوتاه «رسیدن» با کارگردانی محمدرضا میناپور از بوکان، نامزد دریافت جایزه کارگردانی، فیلمنامه و بهترین فیلم کوتاه داستانی دومین جشنواره فیلم تبریز شده است، گفت: این اثر در نهایت توانست جایزه بهترین فیلم داستانی بخش سینمای آذربایجان را از آن خود کند.

وی افزود: فیلم داستانی "رسیدن" که توسط انجمن سینما جوان ایران دفتر ارومیه تهیه کنندگی شده است، داستان مهاجرت یک زوج جوان را روایت می‌کند که پدرام نیلوفری، رضا مهدی زاده، ویان عزیز پور و سمیه علیزاده در این اثر ایفای نقش کرده اند. همچنین حمید مهر افروز مدیر تصویربرداری،نادر خالدی صدابردار،ابراهیم سعیدی تدوینگر،فرهاد حسین پور آهنگساز و زانیار محمدی نکو ،دستیار کارگردان و برنامه ریز این فیلم بوده اند.

مهدیان تصریح کرد: این فیلم بیش از این نیز در بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین المللی هانوفر آلمان پنجاه، هفتمین جشنواره «شبدیز» و جشنواره یک فیلم برای صلح ایتالیا حضور داشته است.

"محمدرضا میناپور" کارگردان فیلم رسیدن متولد بوکان، عضو انجمن فیلم کوتاه ایران، دانش آموخته صدابرداری و صداگذاری از موسسه سینمایی کارنامه است که ساخت دو مستند، دو فیلم کوتاه داستانی و یک انیمیشن را در کارنامه دارد.

دومین جشنواره فیلم تبریز با هدف ارزش نهادن به جایگاه هنر هفتم و گسترش فعالیت‌های سینمایی، تأکید بر ضرورت تولید فیلم و ترغیب فیلم سازان به ساخت فیلم، شناسایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های سینماگران، ایجاد فضای پویا و با نشاط در میان جوانان و اهالی سینما و کمک به ارتقای سطح فنی و کیفی تولیدات فیلم سازان از طریق ارزیابی کارشناسی آثار و ایجاد کارگاه‌های آموزش سینما، در پنج بخش آزاد، سینمای آذربایجان، بخش جنبی، بخش چشم انداز سینمای آذربایجان و بخش ویژه، چهاردهم تا هفدهم اسفندماه سال جاری در تبریز برگزار شد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری دومین جشنواره فیلم تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.