فرماندار بوکان گفت:باید در راستای گسترش موسیقی اصیل و سنتی میان نسل جدید تلاش کنیم.

باید در راستای گسترش موسیقی اصیل و سنتی در میان نسل جدید در تلاش باشیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،دومین جلسه هماهنگی سومین جشنواره منطقه‌ای موسیقی کودک و نوجوان غرب کشور با ریاست فرماندار شهرستان بوکان و با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، مدیریت آموزش و پرورش و مسئولین مربوطه در محل سالن اجلاس فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه جمال خسروی فرماندار بوکان با اشاره به اینکه بسیاری از شهر‌های مجاور در این جشنواره حضور دارند و مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفته است،گفت: باید با هماهنگی ادارات و مسئولین در راستای اجرای با شکوه‌تر جشنواره در تلاش باشیم.

خسروی با اشاره به محتوای آثار راه یافته به این جشنواره افزود: بایستی در راستای گسترش موسیقی اصیل و سنتی میان نسل جدید در تلاش باشیم.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن تعطیلات ایام نوروز ۹۸ افزود: اجرای برنامه شاد و متنوع همچون این جشنواره باعث ایجاد روحیه نشاط و شادی در فضای کنونی شود و همچنین در جذب گردشگران و مسافران نوروزی و پرکردن اوقات فراغت آنان تاثیر گذار باشد.

سومین جشنواره منطقه‌ای موسیقی و آواز کودک و نوجوان غرب کشور روز‌های پنج شنبه و جمعه بیست و سوم و بیست و چهارم اسفند ماه سال جاری در سالن فرهنگسرای سیمرغ بوکان برگزار خواهد شد.

هیئت ارزیابی این جشنواره متشکل از ایوب نوبخت (مدرس آواز)، احمد عسکری (مدرس ساز‌های زهی)، منصور بهرام بیگی (مدرس ساز‌های بادی) و رضا صلواتی (مدرس ساز‌های کوبه ای) می‌باشد.
 
 
انتهای پیام/م

برگزاری جلسه هماهنگی سومین جشنواره منطقه‌ای موسیقی کودک و نوجوان غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.