مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی از برگزاری جشن‌های بهار مهربانی هم زمان با ایام مبارک ربیع الاول و ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حجت الاسلام ناصر خدایاری مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در جلسه ستاد برگزاری جشن‌های بهار مهربانی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد گفت: جشن‌های بهار مهربانی به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول و مقارن با میلاد پیامبر گرامی اسلام از ٢٩ آبان ماه تا ٤ آذرماه امسال مصادف با ١٢ تا ١٧ ربیع الاول اجرا می‌شود.


وی افزود:در این طرح سعی شده تا از ظرفیت‌های محلی، آیینی، سینمای سیار، نمایش‌های خیابانی، موسیقی اقوام، هنر‌های تجسمی، برنامه‌های مذهبی، جشنواره غذا و ... با هدف ایجاد فضای نشاط در جامعه بهره کافی برده شود.


وی گفت: در شرایطی که القای ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب رو به فزونی است، جشن‌های بهار مهربانی می‌تواند موجی از نشاط و شادابی را در جامعه ایجاد کند.


در این جلسه مصوب  شد برنامه‌های جشن بهار مهربانی بصورت مشارکتی و با تجمیع فعالیت‌های متنوع ارگان‌هایی که عضو ستادهستند درفرهنگسرا‌های شهرداری برگزار شود.
انتهای پیام/ح


برگزاری جشن‌های بهار مهربانی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.