کسب ۱۸ عنوان برتر دانش آموزان باغملکی در مسابقات قرآنی

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: دانش آموزان این شهرستان موفق به کسب ۱۸ عنوان برتر در مرحله قطبی مسابقات قرآنی شدند.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آخرین گروه از دانش آموزان اعزامی به مرحله قطبی مسابقات قرآن، عترت و نماز خوزستان که به میزبانی گتوند برگزار شد با دست پر بازگشتند وحاصل تلاش آنان کسب ۱۸ عنوان برتر این مسابقات بود.

وی افزود: در این مرحله از مسابقات بیش از ۷۰۰ دانش آموز دختر و ۷۵۰ دانش آموز پسر از ۱۴ شهرستان به صورت جداگانه به رقابت پرداختند که از شهرستان تیم ۴۲ نفری دانش آموزان پسر توانست ۱۱ رتبه را کسب کند و از ۲۶ دانش آموز دختر اعزامی نیز ۷ نفر حائز رتبه شدند.

نیک مقام در پایان تاکید کرد: با توجه به توانمندی و تجربه دانش آموزان انتخاب شده امیدواریم در اردو‌های آماده سازی، سهمیه دانش آموزان باغملک برای شرکت در مرحله نخبگان افزایش یابد.

گفتنی است: اسامی ۱۸ دانش آموز شهرستان که در این مسابقات انتخاب شدند ابوالفضل شهریاری،آرمان آذر، محمد انصاری،امیر رضا ممبینی، صائب عادل زاده، شهاب نوروزی، امیر رضا امیری، امیر حسین رحیمی، سامان شیخ بهزادی، بهنام زارع، مهدی انصاری، یاسمن غلامی، اسما تامرادی، یلدا رحیمی، فاطمه زنگنه، کوثر احمدی، ریحانه شفیعی، زینب پیروزی است.

انتهای پیام/م

درخشش دانش آموزان باغملکی در مسابقات قرآنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.