رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمیدیه از برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  احمد سواری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمیدیه گفت: بیش از ٢٠٠ نفر از قرآن آموزان و در رشته‌های حفظ، مفاهیم، تفسیر و نهج البلاغه به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن بیان داشت: آزمون قرآن و مفاهیم سال جاری از نظر تعداد شرکت کنندگان، نسبت به سال گذشته رشدی بالغ بر ١٤١,٢درصدی داشته است که نسبت به دوره‌های قبل رشد بسیار بالایی را رقم زد.

سواری افزود: تلاش‌های پرثمر موسسه فرهنگی قرآنی جامعه النور آل محمد (ص) حمیدیه، با مدیریت فرحه دحیمی، مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر فعالان حوزه قرآن و عترت، در تحقق این موفقیت، مهم و تاثیرگذار بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان بسیار گسترده است و مردم این شهرستان در همه رده‌های سنی و با سطوح مختلف تحصیلی از این فعالیت‌ها بهره می‌برند و بی‌سوادان و کم‌سوادان نیز به شکل وسیعی در این رویداد‌های قرآنی حضور دارند.

وی گفت: امیدوارم که این مرحله گام اول در راه گسترش و نشر تعالیم قرآن و فرهنگ اهل بیت عترت و نبوت و همچنین مرحله آغازین در اجرای برنامه‌های گسترده قرآنی خواهد بود.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات قرآنی در حمیدیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.