امام جمعه قوشچی گفت:عید انسانیت ماه مبارک رجب است، شعبان و رجب انسان را پاک میسازد و وارد رمضان میکند که انسان در این ماه [رمضان]با ارتباط با خدا به اوج میرسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت‌الاسلام حیدر عباسی امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه قوشچی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات گفت: یکی از مظاهر تقوا عدم اصراف و رعایت صرفه جویی است، باتوجه به فرا رسیدن عید نوروز انتظار میرود مومنان و افراد با تقوا این امر رعایت کرده و تجملات و اصراف دوری کنند و الگوی دیگر افراد جامعه باشند.

وی افزود: طبق فرمایش حضرت علی (ع) آن روزی برای انسان عید است که انسان در آن روز از گناه دور و روز بدون گناهی داشته باشد، بر این اساس نمی‌شود که انسان عیدی همراه با تجملات و اصراف داشت باشد چرا که اصراف و تجمل گرایی گناه محسوب میشود.

حجت الاسلام عباسی در ادامه با اشاره به حلول ماه مبارک رجب گفت: ماه رجب ماه خداوند وماه نزول برکات الهی است، و خداوند متعال در این ماه مبارک نهایت رحمت، هدایت و بخشش را نسبت به بندگان خود دارد و انسان در این ماه پر برکت میتواند از نهایت رحمت خداوند بهرمند شود.

امام جمعه قوشچی ادامه داد: ماه رجب ماه بارش و نزول رحمت الهی بر روی انسان است که میتوان گفت: این ماه، عید انسانیت است، شعبان و رجب انسان را پاک میسازد و وارد رمضان میکند که انسان در این ماه با ارتباط با خدا به اوج میرسد.
 
انتهای پیام/م
 

نماز جمعه قوشچی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.