امام جمعه خوی؛

وحدت و هماهنگی میان مردم و مسئولان از عوامل پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی

امام جمعه خوی گفت: وحدت و هماهنگی میان مردم و مسئولان از عوامل پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بعد از توصیه نماز گزاران با رعایت کردن تقوا، بااشاره به عوامل پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی از نظر مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در بخشی از بیانیه می‌فرمایند ... امّا انقلاب پُرشکوه ملّت ایران که بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است، تنها انقلابی است که یک چلّه‌ی پُرافتخار را بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر نهاده ودر برابر همه وسوسه‌هایی که غیرقابل مقاومت به نظر میرسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده است.

 

جایگاه و آثار صله ارحام از دیدگاه اسلام

وی با اشاره به جایگاه تقوا گفت:در عظمت و جایگاه صله ارحام همین بـس کـه رسـول خـدا(ص) فـرمـود، حاضر و غائب امتم و کسانی که در اصلاب مردان و ارحام زنان هستند را تا روز قیامت سفارش به انجام صلۀ رحم می‌کنم، هر چند به فاصلۀ پیمودن یک سال راه باشد، چرا که صلۀ رحم کردن جزء دین است.

وی در ادامه با اشاره به آثار صله ارحام گفت: در روایات اهل بیت(ع) برای صله ارحام آثار مـتعـددی ذکـر شـده که از جمله آن، عمران و آبادانی جامعه، ازدیاد ثروت‌ها، طولانی شدن عمرها، آسانی و راحتی مرگ انسان و آسانی حساب روز قیامت را می‌توان برشمرد.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.