استاندار اردبیل گفت: توسعه بدون وجود امنیت در جامعه اتفاق نمی‌افتد و تمامی اقدامات از جمله سرمایه گذاری‌های اقتصادی در سایه امنیت محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان بیان کرد: نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی با تلاش‌های شبانه روزی زمینه توسعه را در جامعه فراهم آورده اند تا مردم و سرمایه گذاران با آسودگی به فعالیت‌های خود بپردازند.

وی به تلاش‌های نیروی انتظامی در حین بروز بحران‌های ناشی از تحریم‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: تلاش‌های نیروی انتظامی در استان در ایجاد امنیت در استان قابل تقدیر است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در طول ۴۰ سالی که از انقلاب اسلامی گذشته، همواره فداکاری و تلاش نیرو‌های امنیتی و انتظامی باعث شده این دوران را با امنیت سپری کنیم.

بهنام جو افزود: مبارزه در دوران هشت سال دفاع مقدس و تاثیرگذاری در امنیت جهانی در بحبوحه جنگ‌های اخیر عراق و سوریه نیز نیرو‌های نظامی و انتظامی ما توانسته اند دوشادوش ملت در ایجاد امنیت در کشور تاثیرگذاری موفقی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

تلاش‌های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در اردبیل قابل تقدیر است

برچسب ها: امنیت ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.