طی مراسمی فرشید ابراهیم نژاد به عنوان دادستان نظامی اردبیل معارفه و از تلاش‌های محسن قریشی تکریم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد غلامی، معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در این مراسم اظهار داشت: امنیت یکی از نعمت‌های بزرگ اللهی است که بستر فعالیت‌های اجتماعی در آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: امنیت کنونی کشور را مدیون خون شهیدان و تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های مسلح هستیم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام هیچ نیروی نظامی همانند نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود نداشته و نیروی نظامی کشورمان به برکت ائمه اطهار (ع) با تاسی از امامان همیشه یکپارچه و یکدل آماده جانفشانی در راه ولایت و کشور هستند.

غلامی گفت: ارتباط تنگاتنگی بین نیرو‌های مسلح و دستگاه قضایی وجود دارد و این دو سازمان در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه تلاش می‌کنند.

وی اظهار کرد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در راستای حفظ سلامت و انضباط این نیرو‌ها تشکیل شده است و هدف آن زدودن لکه‌های سیاه از تن سفید نیرو‌های مسلح است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: اگر در جامعه عدالت حاکم باشد و امکانات عادلانه در بین اقشار جامعه توزیع شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد که در این راستا دستگاه قضایی توزیع عادلانه امکانات را ملاک قرار داده و سعی در انجام این رسالت خطیر به نحو احسن دارد.

غلامی افزود: قضاوت یک وظیفه سنگین و حساسی است و باید با نهایت دقت و به دور از حب و بغظ در راستای اجرای عدالت صورت بگیرد.

نوروزی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اردبیل نیز اظهار داشت: یکپارچگی و همدلی در بین نیرو‌های مسلح استان باعث شده اردبیل به یکی از الگو‌های مدیریت در این حوزه تبدیل شود.

وی گفت: مردم، ولی نعمت ما هستند و ما نیز وظیفه داریم بستر مناسبی را برای، ولی نعمتانمان فراهم سازیم.

سردار بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این مراسم افزود: مردم در ۲۲ بهمن ماه جلوه‌ی ویژه‌ای آفریدند و مسئولان نیز باید در مقابل این حضور پرشور وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهند.

وی افزود: ما به عنوان نیرو‌های مسلح باید بدانیم که کار ما فقط شغل ما نیست بلکه یک تعهد است و اگر ما این تعهد را به خوبی انجام ندهیم زمینه برای فعالیت و سوء استفاده دشمن فراهم می‌شود.

بابازاده با بیان اینکه یک سوم جمعیت استان اردبیل در سپاه و بسیج فعال هستند گفت: سپاه و بسیج همیشه تحت فرمان، ولی فقیه بوده است و با کمترین امکانات سعی در فراهم سازی امنیت در سطح شهر‌ها و مرز‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه نیرو‌های نظامی و انتظامی به صورت شبانه روزی امنیت استان و مرز‌ها را تامین می‌کنند خواستار حمایت لازم از نیرو‌های مسلح شد.

انتهای پیام/ح

توزیع عادلانه امکانات در بین اقشار مختلف مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.