دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا با تمامی توان و ظرفیت‌های موجود حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از این مرکز نگهداری از ایتام داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل امروز در بازدید از مرکز شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) اردبیل اظهار داشت: باید تلاش شود تا کودکانی که در این گونه مراکز نگهداری می‌شوند نیازهای آنها در حوزه‌های مختلف برطرف شده و در کنار سایر بخش‌ها، رشد عاطفی این کودکان نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی وجود این مرکز را گامی مهم در راستای ساماندهی ایتام و کودکان بی‌سرپرست دانست و بیان کرد: این مرکز در راستای به حداقل رساندن مشکلات آینده کودکان تلاش و فعالیت می‌کند که اقدامات مناسب این مرکز شایسته قدردانی است.

دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از حمایت از مرکز  شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) اردبیل خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با تمامی توان و ظرفیت‌های موجود حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از این مرکز و ایتام در آن داشته باشیم.

عتباتی با تاکید بر رفع خلاءهای روحی و احساساتی کودکان در این مرکز تصریح کرد: تلاش در راستای رشد عاطفی و کاهش کمبودهای احساسی این کودکان زمینه برای جلوگیری از بزهکاری را در این قشر فراهم کرده و سطح آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/ع

کاهش آسیب های اجتماعی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.