پلیس انگلیس پس از کشف ۳ ماده منفجره در ساختمان‌های فرودگاه‌های لندن سیتی و هیترو و ایستگاه متروی واترلو روز سه شنبه تحقیقاتی در این زمینه را آغاز کرد.

آغاز تحقیقات در لندن در پی کشف مواد منفجرهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس انگلیس پس از کشف ۳ ماده منفجره در ساختمان‌های فرودگاه‌های لندن سیتی و هیترو و ایستگاه متروی واترلو روز سه شنبه تحقیقاتی در این زمینه را آغاز کرد.

پلیس در بیانیه‌ای با بیان این که این مواد منفجره در داخل پاکت نامه‌هایی با ابعاد آ. ۴ قرار داشتند اعلام کرد به نظر می‌رسد از دورن این پاکت نامه، به محض باز شدن، دود کمی خارج شده است.

بر اساس این گزارش، یکی از این سه پاکت نامه به شرکتی ارسال شده بود که کار مدیریت فرودگاه هیترو را بر عهده دارد. یکی از کارمندان شرکت به محض باز کردن پاکت شاهد خروج دودی جزئی از درون آن بود.

این در حالی است که پس از این اتفاق این شرکت که در فاصله چند صد متری باند فرودگاه هیترو قرار دارد برای احتیاط، تخلیه شد.

این در حالی است که در کار فرودگاه هیترو به عنوان اولین فرودگاه اروپا به لحاظ حجم پذیرش مسافر اختلالی ایجاد نشد.

در سال ۱۱ و ۴۰ دقیقه به وقت محلی پلیس از کشف بسته‌ای مشابه در ایستگاه قطار واترلو خبر داد. این در حالی است که محتویات بسته بدون باز شدن خنثی شدند.

به علاوه در ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه به وقت محلی مقامات با تماس‌های تلفنی، از دریافت یک بسته مظنون در دفاتر فرودگاه لندن سیتی در نزدیکی محله کاناری وارف Canary Warf مطلع شدند که در اقدامی مشابه، پس از تخلیه ساختمان، این بسته نیز خنثی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار