معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برای امنیت و پایداری خود هزینه سنگینی را پرداخت کرده است، گفت: این هزینه سنگین همان خون پاک شهدا است که باید پاسدار آن باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی معاون رئیس‌جمهور عصر امروز در دیدار با خانواده شهیدان صفوی از شهدای شهرستان سلطانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهدا در امنیت کامل است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده شهدا را مایه عزت و آبروی کشور عنوان کرد و گفت: حضور در کنار خانواده شهدا مایه افتخار است و قطعا اگر امنیتی در کشور برقرار است، به لطف فداکاری فرزندان شما عزیزان است.

وی به برخی از خدمات بنیاد شهید در قبال خانواده‌های شهدا نیز اشاره کرد و افزود: در حد توان در خدمت تمام خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم.

شهیدی محلاتی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برای امنیت و پایداری خود هزینه سنگینی را پرداخت کرده است، گفت: این هزینه سنگین همان خون پاک شهداست که باید پاسدار آن باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است و ما باید حافظ خون این شهیدان و امنیت کشور باشیم.

در ادامه نیز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان هم با ارائه گزارشی از وضعیت خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا در استان اظهار کرد: استان زنجان ۳ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

علی کاظمی با اشاره به برخی از خدمات قابل ارائه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده‌های شهدا و جانبازان بیان کرد: از جمله این طرح‌ها طرح سپاس است که در قالب دیدار با خانواده شهدا در حال اجراست.

وی همچنین از اجرای طرح پایش سلامت نیز خبر داد و گفت: این طرح نیز به صورت مستمر در طول سال اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه ضمن تکریم والدین شهیدان صفوی اظهار کرد: شهیدان صفوی جزو شهدای شاخص بوده و پدر این دو شهید از معتمدین معین شهرستان به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس ریشه و هویت استان زنجان هستند، اضافه کرد: باید قدر امنیتی که در نتیجه فداکاری و ایثار رزمندگان حاصل شده است را بدانیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده شهیدان صفوی با اهدای لوحی تقدیر شد.

انتهای پیام / ا 

دیدار  معاون رئیس‌جمهور با خانواده شهیدان صفوی

برچسب ها: شهدا ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.