شرکت هوآوی یک محصول دیگر خود از سری Y یعنی گوشی Y6 2019 را معرفی کرد.

گوشی Y6 2019 محصول جدید هوآوی معرفی شد+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه گذشته هوآوی یک گوشی جدید از سری Y را معرفی کرد. این گوشی جدید هوآوی Y6 پرو - Huwaei Y6 pro نام دارد. اکنون این شرکت یک گوشی دیگر معرفی کرده است که دیگر پسوند "پرو" را همراه خود ندارد. نام این گوشی جدید، هوآوی Y6 است.

گوشی Huawei Y6 2019 در واقع همان Y6 Pro 2019 است، اما از لحاظ میزان رم و دسترسی قابلیت اسکنر اثر انگشت، متفاوت است. گوشی Y6 Pro 2019 دارای ۳ گیگابایت رم است و اسکنر اثر انگشت ندارد این در حالی است که Y6 2019 دارای ۲ گیگابایت رم است و یک اسکنر اثر انگشت در پشت آن جای گرفته است.

گوشی Y6 2019 محصول جدید هوآوی معرفی شد+تصاویر

اگر این دو تفاوت را نادیده بگیریم بقیه قابلیت‌ها و مشخصات این دو گوشی یکسان هستند. Y6 2019 دارای پردازنده Helio A22 SoC است و توسط EMUI 9 مبتنی بر Android Pie راه اندازی می‌شود. این گوشی هوشمند دارای ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی است اما شما می‌توانید از طریق کارت microSD آن را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر ۶.۹  اینچی HD + است. صفحه نمایش این دستگاه دارای گواهینامه TÜV Rheinland است. این به این معناست نمایشگر Y6 جلوی نورهای آبی مضری را که به چشم آسیب می‌زنند را می‌گیرد.

گوشی Y6 2019 محصول جدید هوآوی معرفی شد+تصاویر

برای عکاسی که این روزها مسئله مهمی است، Y6 2019 دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو است. این گوشی با یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر همراه است و در سه رنگ عرضه می‌شود. این سه رنگ شامل مشکی، آبی و قهوه‌ای است. مدل قهوه‌ای به نظر می‌رسد شیک‌تر از بقیه است و با طراحی چرم مصنوعی می‌آید. هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه اعلام نشده است.


بیشتر بخوانید:  جزئیات گوشی منعطف موتورولا منتشر شد +عکس


انتهای پیام/

مشخصات گوشی هوآوی Y6 2019

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.