شایعات جدید از احتمال معرفی پرچمدار متفاوت و جدید ZTE با فناوری 5G خبر می‌دهند.

شرکت ZTE به فکر معرفی پرچمداری متفاوت با فناوری 5Gبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت چینی ZTE با کمتر از ۴۰ سال سابقه یکی از شرکت‌های نوپا در زمینه تولید تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی محسوب می‌شود. این شرکت در سال‌های اخیر با برنامه ریزی درست و هدفمند توانسته محبوبیتی بیش از پیش داشته باشد و سهم خوبی هم در فروش تلفن هوشمند و تجهیزات مخابراتی بدست بیاورد.

البته سال گذشته آمریکا این شرکت چینی را با مشکلات جدی رو به رو کرد، تا حدی که ZTE تا مرز ورشکستگی نیز پیش رفت. آمریکا که عادت دارد تا با اعمال زور برای دیگر کشور‌ها تصمیم‌گیری کند و با تصویب تحریم‌های گوناگون مشکلات متفاوتی را برای آن کشور‌ها رقم بزند، سال گذشته به دلیل نقض تحریم‌ها از طرف زد‌تی‌ای و فروش تجهیزات به ایران، واردات این تولید کننده چینی را در کشور خود و چند کشور دیگر ممنوع کرد که به همین دلیل ZTE با مشکلات مالی فراوانی مواجه شد. در هر صورت این شرکت توانست پس از چند ماه مشکلات خود را رفع کند و در نمایشگاه تجاری IFA در برلین با معرفی پرچمدار Axon 9 Pro حضور موثری داشته باشد.

شرکت ZTE به فکر معرفی پرچمداری متفاوت با فناوری 5G

حال ZTE می‌خواهد این روند را ادامه دهد، این شرکتدر آینده نزدیک برنامه‌های ویژه‌ای دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. شرکت ZTE به طور دقیق اعلان مشخص نکرده که چه مدل‌های را معرفی خواهد کرد، اما بر اساس شایعات، قطعا نسخه جدید مدل بالارده Axon و پرچمدار 5G این شرکت را خواهیم دید. در این حالت یا پرچمدار Axon با فناوری 5G معرفی می‌شود یا آن که یک مدل پرچمدار مجزا و مجهز به فناوری ۵5 در کنار Axon معرفی خواهد شد.

شرکت ZTE به فکر معرفی پرچمداری متفاوت با فناوری 5G

تنها اخباری که در مورد سری پرچمدار Axon منتشر شده یک ینچمارک مربوط به مدل Axon 10 Pro است که در آن استفاده از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ برای این مدل تائید شده بود، با این وجود به نظر می‌رسد مدل جدید Axon با امکانات خوب و قیمت مناسب بتواند در بازار چین و اروپا خوب بدرخشد.

شرکت ZTE به فکر معرفی پرچمداری متفاوت با فناوری 5G


بیشتر بخوانید: گوشی آینده شیائومی همراه با پردازنده Snapdragon 855 ارائه می‌شود +تصاویر


انتهای پیام/

پرچمدار جدید شرکت ZTE 

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار