جلیل محبی دبیر شورای امر به معروف گفت: از فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم که اجازه داد مردم او را ارزیابی کنند، پلیس را ارزیابی کنند، شفافیت یعنی همین که مسئولین پشت شیشه باشند.

دبیرستاد امربه معروف : از فرهاد مجیدی متشکرمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف  در خصوص ماجرای ثبت تصاویر درگیری لفظی فرهاد مجیدی با مامور پلیس راهور واکنش نشان داده است. حساب کاربری ستاد امر به معروف در توییتر با انتشار فیلمی از دبیر این ستاد نوشت:

دبیر ستاد امربه معروف : از فرهاد مجیدی متشکرم

براساس این فیلم محبی معتقد است: من اولا از فرهاد مجیدی تشکر میکنم که فیلم گرفت که جامعه درباره او و پلیس نظر بدهد. سردار اشتری به فیلم گرفتن اشاره نکردند و من متشکرم، این خیلی خوب است که پلیس را ارزیابی کنیم. الان مردم دارند حق را به فرهاد مجیدی یا به پلیس می‌دهند. دارند ارزیابی می‌کنند، نفس ارزیابی مردم اهمیت دارد، این معروف بزرگی است که حاکمان ما پشت شیشه باشند، هر شهروندی می‌تواند در مورد رفتار حاکمیت، جایی که امنیتی و نظامی و ممنوع از نظر قانون نیست فیلم بگیرد و آن را مورد ارزیابی اجتماعی و قانونی قرار بدهد.

در ادامه می‌توانید این فیلم را ببیند:


بیشتر بخوانید:

درگیری لفظی فرهاد مجیدی با افسر راهنمایی و رانندگی +فیلم

تلاش کاربران برای قدردانی از پلیس راهور وظیفه‌شناس


گفتنی است؛ فرهاد مجیدی فوتبالیست سابق تیم استقلال تهران روز جمعه با انتشار ویدیویی جنجالی در حساب شخصی اینستاگرام خود خبرساز شد. او که به دلیل سرعت غیر مجاز توسط پلیس راهور اعمال قانون شده بود از مقاومت خود در برابر پلیس فیلم گرفت و آن را به اشتراک گذاشت و البته از رفتار این مامور پلیس هم انتقاد کرد.کاربران فضای مجازی هم در حمایت از رفتار این پلیس وظیفه شناس هشتگ #پلیس_وظیفه_شناس را داغ کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.