احداث پالایشگاه صنایع تبدیلی در رامهرمز

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: پالایشگاه صنایع تبدیلی در رامهرمز با توجه به فعال بودن بیش از ۵۰۰ حلقه چاه نفت در این منطقه احداث می‌گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۵۰۰ حلقه چاه فعال در منطقه رامهرمز و رامشیر وجود دارد که دودگاز‌های فلر حاصل از استخراج نفت این منطقه به محیط زیست آسیب جدی زده است.

وی افزود: در برنامه توسعه ششم، جمع آوری گاز‌های فلر در قالب طرح آماک و تبدیل به صنایع جانبی مورد توجه قرار گرفته است و با پیگیری‌های انجام شده مجوز برای احداث یک پالایشگاه صنایع تبدیلی که علاوه بر بهبود محیط زیست زمینه اشتغال جوانان را نیز فراهم می‌کند صادر شده است.

احداث پالایشگاه صنایع تبدیلی در رامهرمز

محمدیان با اشاره به انجام نامه نویسی‌هایی با وزیر صنعت، معدن و تجارت برای اجرای این پروژه گفت: در حاشیه سفر وزیر صمت به استان همجوار، توقف کوتاهی در شهرستان رامهرمز داشت که با طرح مسائل و مشکلات صنعتگران پروانه طرح جمع آوری گاز‌های فلر و احداث پالایشگاه صنایع تبدیلی اخذ شد.

لازم به ذکر است که احداث پالایشگاه صنایع تبدیلی در رامهرمز با حضور مسئولان کشوری و استانی انجام شد که وزیر صنعت، معدن و تجارت با احداث این پالایشگاه موافقت و دستور اقدام سریع برای انجام این پروژه را صادر کرد.

انتهای پیام/ن

ساخت پالایشگاه صنایع تبدیلی در رامهرمز

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.