هفته های آتی؛

کلنگ‌زنی پالایشگاه گازی پتروپالایش مسجدسلیمان

فرماندار مسجدسلیمان از کلنگ زنی پالایشگاه گازی پتروپالایش این شهرستان در هفته‌های آینده با حضور معاون اول رییس جمهور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا گرویی، فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به کلنگ زنی پالایشگاه گازی پتروپالایش این شهرستان گفت: آمادگی کامل در شهرستان وجود دارد تا منطقه زیلایی مسجد سلیمان به منطقه ویژه پتروشیمی تبدیل شود.

وی اظهار داشت: کار اصلی در بحث تبدیل منطقه زیلایی مسجدسلیمان به منطقه ویژه پتروشیمی مربوط به ادارات کل استان و وزارتخانه‌های مربوطه است و از آن مراجع باید مساله پیگیری شود تا به سرانجام برسد.

گرویی بیان کرد: همه زیرساخت‌ها در شهرستان برای تبدیل منطقه زیلایی مسجدسلیمان به منطقه ویژه پتروشیمی فراهم و کارها در حال انجام است تا در آینده شاهد اجرای منطقه ویژه پتروشیمی در این شهرستان باشیم.

فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث صنایع پتروشیمی در مسجدسلیمان، اذعان داشت: پالایشگاه گازی پتروپالایش در هفته‌های آینده با حضور معاون اول رییس جمهور در شهرستان مسجدسلیمان کلنگ زنی خواهد شد که نقش موثری در بحث حل مشکل اشتغال شهرستان دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: وزارت نفت مجوز اولیه احداث پالایشگاه گازی پتروپالایش را در مسجدسلیمان صادر کرده است و امیدواریم با حضور آقای جهانگیری، معاون اول رییس جمهور این طرح کلنگ زنی شود و پس از آن شاهد آغاز شدن عملیات اجرایی آن در منطقه باشیم.

علیرضا گرویی بیان داشت: فاز اول کارخانه پتروشیمی مسجدسلیمان نیز تا پایان سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد و می‌تواند نقش موثری در بحث حل اشتغال شهرستان ایفا کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.