نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی برتبدیل بنادر این شهرستان به بنادر صادراتی تاکید داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجید ناصری‌نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ظرفیت‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران سواحل گسترده و ظرفیت بندری است که تا امروز آنطور که باید مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

وی بیان داشت: بسیاری از شهرهای بزرگ و تاریخی جهان در کنار آب‌ها و به علت موقعیت بندری آن ها ایجاد شدند و توسعه پیدا کردند، در حال حاضر هم کشورهای مختلف اهمیت بسیار زیادی به شهرهای بندری می‌دهند.

وی ادامه داد: اما متاسفانه به بسیاری از شهرهای بندری کشور نظیر شادگان، توجهی زیادی نشده است، لذا از سالیان گذشته بحث بندر شادگان و توسعه آن را دنبال کردیم تا باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی هم برای شهرستان و هم خوزستان شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت بندر برای مردم شادگان مهم‌ترین هدف ما از ایجاد بندر بوده است که با افتتاح فاز اول بازارچه کالای ملوانی و کلنگ زنی فاز دوم به این هدف نزدیک شده‌ایم و باید فضایی فراهم کنیم که بنادر ما به بنادر صادراتی تبدیل شوند و شرایط صادرات باید به قدری تسهیل شود که سادگی آن ضرب المثل شود و بگویند راحت ترین کار، صادرات است.

انتهای پیام/م

توسعه فضای صادراتی در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.