مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال گفت: جوانان خوبی در این دوره از مسابقات لیگ برتر خود را نشان دادند و جای بازیکنان لژیونر را پر کردند.

کرمی:بیشتر تیم تیم تا ۸۰ درصد دستمزد‌ها را پرداخت کرده اند/ بازیکنان جوان خوبی در لیگ خودنمایی کردند

مراد کرمی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال کشور در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص سی و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور گفت: مسابقات لیگ برتر امسال با توجه به این که تعدادی از بازیکنانمان لژیونر شدند کمی تغییر کرده است. البته جوانان خوبی در این دوره خود نمایی کردند و جای بسیاری از بازیکنان را پر کردند.

او افزود: مسابقات امسال بسیار نزدیک پیگیری شد و نتایج بیشتر مسابقات به هم نزدیک بود همچنین مسابقات از نظم خوبی برخوردار بودند البته در ۲ بازی با حواشی رو به رو شدیم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال کشور در ادامه عنوان داشت: با پایان این رقابت‌ها ۲ تیم نفت و گاز گچساران و هیئت نجف آباد به دسته پائین‌تر سقوط کردند و تیم‌های سپاهان، زاگرس اسلام آباد غرب و فرزا بام خائیز دهدشت هم به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای این مسابقات تاکنون شکایتی مبنی بر پرداخت نشدن دستمزد‌ها به دست فدراسیونی‌ها رسیده است یا خیر بیان داشت: تا حالا شکایتی نداشتیم، اما ممکن است در صورت پرداخت نشدن دستمزد‌ها در ادامه برخی شکایت کنند. البته با توجه به صحبت‌هایی که داشتیم متوجه شدیم که بیشتر تیم‌ها تاکنون بین ۷۰ تا ۸۵ درصد از دستمزد‌ها را پرداخت کرده اند.

کرمی تصریح کرد: برای تیم‌های اول تا سوم از طرف فدراسیون پاداش مالی در نظر گرفته نمی‌شود و پاداش این تیم‌ها کسب مجوز برای حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا است.

او در خصوص حامیان مالی لیگ برتر هندبال گفت: مسابقات امسال بدون حامی بود و حتی ما با چند نفر برای مسابقات امسال صحبت کرده بودیم، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم با این حال قصد داریم برای مسابقات سال آینده با چند حامی وارد مذاکره شویم.

کرمی درباره آغاز مسابقات و نحوه برگزاری مسابقات لیگ بیان داشت: فدراسیون برای مسابقات سال آینده تصمیم می‌گیرد که با حضور چند تیم و به چه صورت برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال کشور درباره دستمزد داوران عنوان داشت: دستمزد داوران تا پایان مسابقات نیم فصل پرداخت شده است و قرار است برای نیم فصل دوم هم تا ۲۰ اسفند پرداخت شود.


بیشتر بخوانید:

زمان اعلام اسامی نامزد های فدراسیون هندبال مشخص شد

رجبی: مستنداتی درباره استفاده از سلاح سرد ندارم/ لژیونرهایمان را تا اردیبهشت در اختیار نداریم

رجبی: نامه تایید صلاحیت کاندیدا‌های ریاست فدراسیون هندبال نیامده است

سپاهان قهرمان لیگ برتر هندبال شد


انتهای پیام/ 

اظهارات مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال درباره شرایط آن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار