آزمون سراسری پذیرش طلبه جامعه الزهرا (س)در قم با رقابت پنج هزار و ۵۰۰ بانوی داوطلب برگزار شد.

آزمون جامعه الزهرا (س)در قم برگزار شد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام عمرانی، مسئول پذیرش جامعه الزهرا گفت:آزمون پذیرش طلبه جامعه الزهرا (س) روز جمعه هم زمان با سراسرکشور در قم  برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون پنج هزار و ۵۰۰ داوطلب برای پذیرش در سطوح ۲ تا چهار حوزه علمیه در ۳۳ مرکز آزمون سراسر کشور با هم رقابت کردند.

حجت الاسلام عمرانی مسئول پذیرش جامعه الزهرا عنوان کرد: نتایج اولیه و ۲ برابر ظرفیت این آزمون اواخر فروردین سال ۹۸ اعلام و نتایج نهایی هم پس از مصاحبه و گزینش اوایل شهریور ۹۸ اعلام می‌شود.

مسئول پذیرش جامعه الزهرا ظرفیت پذیرش نهایی سال آینده را حدود ۲ هزار نفر و در دوره‌های حضوری و غیرحضوری و مجازی اعلام کرد.

حجت‌الاسلام مدنی مدیر جامعه الزهرا هم به گزینی را مبنای سیاست‌های پذیرش طلبه اعلام کرد و گفت؛ بر این اساس با توجه به ظرفیت علمی افراد، آزمون و صلاحیت‌های فردی و خانوادگی گزینش انجام می‌شود.

مدیر جامعه الزهرا پذیرش در دوره‌های تخصصی سطح پنج را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: ظرفیت این دوره محدود است و از بین افرادی که حداقل سابقه پنج سال تدریس سطوح عالی داشته باشند در حین سال تحصیلی پذیرش انجام می‌شود.

وی پذیرش طلاب غیر ایرانی به ظرفیت حدود ۵۰۰ نفر و برگزاری دوره‌های تربیت مبلغ مشاور و پژوهشگر را از دیگر برنامه‌های جامعه الزهرا بیان کرد.

انتهای پیام/ش

آزمون پذیرش جامعه الزهرا در قم

برچسب ها: حوزه علمیه ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار