دادستان عمومی راور از معدومسازی 300کیلو گوشت تاریخ مصرف گذشته در فهرج خبرداد.

گوشت های تاریخ مصرف گذشته در راور معدوم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور به همراه هیات عالی امنیت غذایی از تعدادی از قصابی‌ها و اغذیه فروشی‌های سطح شهربازدید کرد.

حجت الاسلام اسماعیل مصطفی بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب راور در حاشیه این بازدید گفت:در این بازید بالغ بر سیصد کیلو گرم گوشت تاریخ مصرف گذشته کشف و دستورات قضائی لازم جهت معدوم نمودن آن‌ها صادر شد.

وی افزود: در راستای ارتقاء امنیت غذایی و بهداشت و سلامت عمومی و در راس هیاتی متشکل از نماینده مرکز بهداشت، دامپزشکی، اصناف وپلیس اطلاعات از رستورانها، اغذیه فروشی‌ها و مرغ فروشی‌های سطح شهر راور بازدید به عمل امد و تعدادی از واحد‌های صنفی متخلف شناسایی شدند و به انان تذکر داده شد در صورت تکرار مغازه انان پلمپ خواهد شد.

این مقام قضائی عنوان کرد:متاسفانه در این بازدید مشاهده شد که برخی از مغازه داران اصول بهداشتی را رعایت نکرده و با نگهداری مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته سلامت شهروندان را با خطر مواجه می‌سازند.

وی هشدار داد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی که سلامت شهروندان را به خطر اندازد واحد صنفی مربوطه پلمپ و با شخص متخلف برخورد جدی خواهد شد.
انتهای پیام/ح

معدوم شدن گوشت های تاریخ مصرف گذشته

برچسب ها: دادستان ، گوشت قرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
فرهاد
۲۰:۴۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
دادستان عمومی راور از معدومسازی 300کیلو گوشت تاریخ مصرف گذشته در فهرج خبرداد. فهرج نه راور
آخرین اخبار