رئیس اداره دامپزشکی فهرج گفت: مراکز عرضه مواد خام دامی توسط بازرسان دامپزشکی بازرسی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی بماندشتی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج به جهت افزایش تقاضای مردم به خرید فرآورده‌های خام دامی اقدام به نظارت بیشتر بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها کرده است.

وی افزود: از آنجا که مصرف فرآورده‌های خام دامی، گوشت سفید، گوشت قرمز و ... از نیاز‌های اصلی جامعه است، دامپزشکی با افزایش نظارت بر مراحل تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی و مراکز عرضه، سلامت افراد را تامین می‌کند.

بماندشتی اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف فرآورده‌های خام دامی در نزدیک عید نوروز و تامین امنیت غذایی مصرف کنندگان از تولید تا مصرف، برنامه ریزی منسجم برای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در شهرستان صورت گرفته است.

وی گفت: در این طرح از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل: قصابی ها، مرغ فروشی ها، خودرو‌های ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، سردخانه‌ها و کارگاه‌های بسته بندی بازرسی انجام می‌گیرد.

بماندشتی افزود: شهروندان گوشت مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و از ممهور بودن گوشت به مهر و لیبل دامپزشکی مطمئن شوند و از خرید مرغ به صورت غیر بسته بندی خودداری کرده و به تاریخ تولید و انقضاء آن توجه نمایند، و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند و یا با شماره ۴۴۲۸۱۰۰۸ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ی

تهیه گوشت مورد نیاز  از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار