نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: دشمن در حال حاضر معیشت مردم را هدف قرار داده وباعث نگرانی هایی دربین مردم شده است.

دشمن معیشت مردم را هدف قرار داده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام  سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت  جهادکشاورزی گفت: در سفر‌های استانی یکی از جلسات همایش زکات است که از واجبات الهی است .

وی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران واسلامی شدن کشورمان در چهل سال قبل افزود: بسیاری کشورها اسلامی هستند اما در اسم وکشوری اسلامی است که نظام اسلامی درآن پیاده شده باشد احکامی چون نماز، زکات، حج، وفای به عهد در این نظام جدی است.

حجت الاسلام تقوی تصریح کرد: ما توقعات مردم را با تبلیغات غلط بالا بردیم  اگر می گوییم تبلیغات غلط از این رو است که  بیش از ۵ میلیون تن محصولات باغی و زراعی درمنطقه است چرا مردم راضی نیستند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: مردم نباید به کسانی که وعده و دروغ می‌دهند رای بدهند.

حجت الاسلام تقوی بیان داشت: احکام اسلامی اعم از واحب و حرام دارای حکمتی است درخصوص زکات اولین نکته‌ای که وجود دارد بحث فقرزدایی زکات است، جامعه‌ای که درآن فقیر باشد مردمش دین ندارند.

وی با اشاره به اینکه فقر ضد دین است افزود: اگر ما نتوانیم  به وضع معیشت مردم رسیدگی کنیم، چطور توقع کنیم در مقابل دشمن مقاومت کنند، البته همه باید دست به دست هم دهیم  وزارت جهاد کشاورزی در واقع  وزارت معیشت است .

نماینده ولی فقیه در وزارت کشاورزی بیان داشت: دشمن هر روز مسئله آفرینی می کند ما 135درصد اضافه تر از قبل گوشت وارد کردیم  والبته تولیدات داخل هم سرجای خودش است.

حجت الاسلام تقوی در خصوص وجوب زکات گفت: اینکه چرا زکات واجب شد برای این است که معیشت مردم و فقرا روتق بگیرد دوما  تربیت و تزکیه روح است  سوما زکات آزمایشی برای اغنیا است.

وی اظهارداشت: باید به تقویت کشاورزی کمک کنیم تا بتوانیم زکات بیشتری برای مبارزه با فقر اختصاص دهیم،در هر استانی شورای عالی زکات تصمیم میگیرند که چقدر برای فقرا و چقدر برای مخارج دیگر صرف شود .
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: زحمت زیادی کشیده می شود تا اقلام معیشتی مردم به دست آنان برسد باید درخصوص منابع طبیعی و واجب بودن نگهداری از آن برای مردم صحبت شود زیرا آسیب به منابع طبیعی به زندگی مردم آسیب می زند.

انتهای پیام/ح

دشمن معیشت مردم را دچارمشکل کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار