نماینده مردم پنج شهرستان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت:قبل از انقلاب مردم جنوب آب و برق نداشتند به برکت انقلاب بخشی از روستا‌های منطقه جنوب از نعمت آب و برق بهره‌مند شدند.

نبود برق برای سرمایه گذاری درجنوب کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  احمد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان درمجلس در مراسم کلنگ زنی پروژه تامین آب اضطراری شهر کهنوج گفت: جنوب کرمان با ۴۵۰ هزار نفر جمعیت شغل اکثر مردم کشاورزی است.

وی افزود:امیدواریم توسعه اقتصادی در منطقه انجام شود ، برای این مهم نیاز به زیرساخت داریم که متاسفانه زیر ساخت‌های لازم را در منطقه نداریم.

حمزه با اشاره به مشکلات زیر ساختی در راستای توسعه اقتصادی در منطقه تصریح کرد: سرمایه گذار در منطقه رمشک حاضراست در معدن مس سرمایه گذاری کند، اما با مشکل نبود برق مواجه است و سرمایه گذار در معدن طلای فاریاب هم با همین این مشکل مواجه است.

وی افزود:مدیران باید در میدان حصور یافته و مشکلات مردم را برطرف کنند.

احمد حمزه گفت:در بحث آب شرب در شهر‌های قلعه گنج و رودبار مشکل آب تاحدودی رفع شده و با بهره برداری پروژه‌ای که امروز کلنگ زنی شد مشکل آب کهنوج نیز حل می شود.

وی تصریح کرد:مشکل اصلی ما آب آشامیدنی روستایی است که در منطقه فاریاب و کهنوج شرایط تامین آب قابل قبول است در قلعه گنج هر چهار روز یک بار به مدت چند ساعت آب در اختیار مردم است وامیدواریم باهم بتوانیم مشکل آب شرب تمامی روستا‌های منطقه جنوب کرمان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح

سرمایه گذاری درجنوب کرمان با مشکل مواجه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار