نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از انعقاد تفاهم نامه طرح جدید کارخانه روکش لاستیک با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی در شهرستان راور خبر داد.

انعقاد موافقنامه احداث کارخانه روکش لاستیک در راوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، از طرح جدید در حوزه احداث کارخانه روکش لاستیک خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تفاهم نامه چهار جانبه‌ای با اتاق بازرگانی، فرمانداری راور و سرمایه گذار بخش خصوصی امضا کرده ایم که در راور عملیاتی کنیم.

وی از اشتغال هزار نفری غیرمستقیم و تعداد ۴۰۰ نفر کارگر به طور مستقیم طی دو فاز در این طرح خبر داد و گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در آن پیش بینی شده که فاز‌های توسعه‌ای نیز برای آن می‌توان دید.

پورابراهیمی همچنین به توجیه اقتصادی بالای این طرح اشاره داشت و عنوان کرد: این طرح در برنامه زمانبندی دو ساله دیده شده که در شهرک صنعتی راور ایجاد می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمین مورد نیاز برای این طرح ۵۰ هزار متر در فاز اول و ۵۰ هزار متر برای طرح توسعه فاز دوم است.

وی جلوگیری از خروج یک میلیارد دلار ارز از کشور در سال را حاصل این طرح دانست و عنوان کرد: هزینه پروژه با احتساب سرمایه در گردش ۱۰۰ میلیارد تومان است که فقط ۵ میلیارد یورو هزینه خرید ماشین آلات و تکنولوژی از کشور ایتالیا می‌شود.

وی عنوان کرد: قرارداد خرید زمین از سوی سرمایه گذار با شرکت شهرک‌ها (شهرک صنعتی راور) منعقد و قسط اول نیز پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح

قرارداد احداث کارخانه لاستیک راور امضا شد

برچسب ها: موافقتنامه ، کارخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار