پدری چینی برای خواباندن کودکش روشی خلاقانه و جالب را به کار گرفت.

اقدام جالب پدر خلاق برای خواباندن کودکش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پدری خلاق در چین جهت آرام کردن کودک خردسال خود و خوابیدن در کنار او از روشی جالب و خلاقانه استفاده کرد.

این پدر خلاق برای آرام نگه داشتن کودکش در هنگام بیدار شدن از خواب و بخشیدن حس امنیت به او، روی چشمان خود نقاشی کشید و به حالتی عجیب خود را گریم کرد. این پدر خسته برای اینکه بتواند از زمان استراحت کودک خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند و خود نیز به استراحت بپردازد، دست به این اقدام زد.

کار جالب این پدر چینی به همین جا ختم نمی‌شود زیرا او با روشن کردن موزیک در تلفن همراه خود و قرار دادن آن در کنار کودکش همه شرایط را برای خواباندن او فراهم کرده است. اما از آنجایی که صدای موسیقی مانع خواب پدر می‌شد او دستمال کاغذهایی را لوله کرده و در گوش خود فرو کرد تا بدون شنیدن صدای دستگاه به استراحت بپردازد.

کودک با خیالی آسوده در کنار پدر خود خوابیده است و هر زمان نیز که از خواب بیدار شود با مشاهده چشمان باز پدرش احساس امنیت کرده و دوباره استراحت می‌کند. ویدئو حرکت جالب پدر چینی پس از انتشار در فضای مجازی میلیون‌ها بار مورد بازدید قرار گرفت و واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

بسیار از کاربران پس از تماشای این ویدئو گفتند: "پدران باید در کنار مادران همیشه مراقب کودکان خود باشند و در صورت نیاز حتی باید به کارهایی خلاقانه بپردازند مثل این پدر چینی!"

کاربری دیگر گفت: "کار این پدر بسیار جالب و خند‌ه‌دار است. فقط امیدوارم خواب او به قدری سنگین نباشد که به طور کل فرزند خود را فراموش کند".

در جوامع امروز باتوجه به ساعات بالای کاری و کمتر شدن توانایی پدران و مادران برای رسیدگی به فرزندان خود، هر پدر یا مادری در نقاط مختلف جهان به دنبال فرصتی است تا ضمن در کنار فرزند خود بودن به استراحت نیز بپردازد.

در ادامه فیلم حرکت خلاقانه پدر چینی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: حرکت روی امواج دریا از زاویه‌ای که تاکنون ندیده‌اید! +فیلم


انتهای پیام/

پدر چینی برای استراحت کردن در کنار کودکش به اقدامی خلاقانه دست زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار