مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: مشترکین شرکت گاز استان کردستان در ۱۱ ماهه منتهی به پایان بهمن ماه سال ۹۷ با مصرف ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی قدم به ماه پایانی سال گذاشتند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمد فعله گری گفت:  مشترکان شرکت گاز استان کردستان در ۱۱ ماهه منتهی به پایان بهمن ماه سال ۹۶ با مصرف بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۱ میلیون متر مکعب گاز روبرو بوده اند که این میزان مصرف در مدت مشابه سال جاری به ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی افزایش یافته که افزایش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

فعله گری تصریح کرد: در روز‌های سرد زمستان که دمای هوا به زیر صفر کاهش می‌یابد میزان مصرف گاز طبیعی به شدت افزایش می‌یابد وبایستی مشترکین محترم به یاری شرکت ملی گاز ایران و شرکت گاز استان شتافته و با رعایت مصرف بهینه درگاز طبیعی و دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ سانتیگراد) تمام هموطنان را در گرمای لذت بخش شعله آبی سهیم نمائیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان از ادارات دولتی درخواست کرد که پس از اتمام ساعت اداری سیستم‌های گرمایشی را خاموش و در روز اداری بعد یک ساعت قبل از شروع کار آنرا روشن نمایند و در روز‌های تعطیل نیز این اقدام را برای صرفه جویی در مصرف گاز و حفظ منابع انرژی تکرار نمایند.

انتهای پیام/ع

افزایش مصرف گاز در ۱۱ ماهه منتهی به پایان بهمن ماه سال جاری نسبت به سال ۹۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.