برف، باران و مه در بعضی محور‌های خراسان رضوی موجب لغزندگی معابر و کاهش دید شده است.

محور‌های خراسان رضوی امروز برفی و بارانی است/ رانندگان احتیاط کنندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی اعلام کرد: هم اکنون برف حوزه شهرستان‌های زاوه و فریمان و باران حوزه شهرستان‌های نیشابور، سرخس و محور مشهد – فریمان به ویژه محدوده سنگ بست را فرا گرفته و این محور‌ها لغزنده است.

از محور‌های باغچه – نیشابور (ابرش)، باغچه- تربت حیدریه (رباط سنگ)، باغچه – نیشابور (شریف آباد)، مشهد- سرخس (مزداوند)، مشهد- کلات (گوجگی) و حوزه شهرستان‌های تربت حیدریه و کلات هم مه و کاهش دید گزارش شده است.


ادامه‌ تردد در برخی مسیر‌های خراسان رضوی، به شرط بستن زنجیر چرخ


محمد احسان بخش جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: تردد در مسیر مشهد- کلات فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: هم اینک تردد در مسیر مشهد به کلات در محدوده گردنه گوجگی به دلیل بارش برف و یخبندان تنها با زنجیر چرخ میسر است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت:  در حال حاضر در مسیر مشهد به تربت حیدریه در محدوده کمربندی رباط سفید و گردنه خماری و مسیر مشهد به نیشابور در محدوده گردنه ابرش بارش برف گزارش شده است.

احسان بخش افزود: مسیر مشهد به فریمان در محدوده فرهاد گرد تا قلندرآباد نیز به دلیل بارش برف لغزنده است. در مسیر‌های بردسکن به بجستان، بردسکن به کاشمر و سبزوار و مسیر‌های نیشابور به کاشمر، سبزوار و مشهد نیز بارش باران و لغزندگی سطح جاده وجود دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام//آ.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.