رئیس پلیس فتا زنجان از شیوه جدید سارقان برای سرقت اطلاعات کاربران به وسیله وای فای رایگان خبر دادوگفت: در هنگام استفاده از اینترنت رایگان مراقب هکر‌های اینترنتی باشید.

وای فای رایگان شیوه جدید کلاهبرداران اینترنتیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، پلیس سرهنگ "محمدعلی آدینه‌لو "رئیس پلیس فتا زنجان در این باره گفت: با توجه به استفاده کاربران در ایام تعطیلات در محل‌های تفریحی از اینترنت رایگان این مراکز استفاده می‌کنند مراقب سارقان اینترنتی باشند تا به راحتی در دام این افراد گرفتار نشوند.

وی با هشدار به مسافران نوروزی درباره جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی از طریق اینترنت رایگان، گفت: کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خودرا در قبل از سفر در یک هارد یا فلش تخلیه نموده وبه راحتی از اینترنت استفاده کنند.

سرهنگ آدینه لو با بیان اینکه جهت جلوگیری از سرقت اطلاعات ولوازم الکترونیکی از رمز‌های ترکیبی وپیچیده باید استفاده شود گفت: کاربران برای استفاده از اینترنت رایگان می‌توانند از نرم افزار امنیتی دیوار آتشین (فایروال) استفاده کنند.

رئیس پلیس فتا زنجان در ادامه گفت: شهروندان و کاربران در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این ایام آن را به نزدیک‌ترین مرکز پلیس فتا و یا سایت پلیس فتا به آدرس www.CyberPolice.ir و بخش فوریت‌های سایبری گزارش دهند.
 
انتهای پیام/ن
 

مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.