امام جمعه زنجان گفت : اقتصاد مقاومتی بهترین و تنها راه‌حل خروج از مشکلات کشور است و و باید روی پای خودمان بایستیم.

چاره مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمینماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های این هفته نماز جمعه  گفت: اقتصاد مقاومتی بهترین و تنها راه‌  حل خروج از مشکلات کشور است و باید بدانیم غرب قابل اعتماد نیست و باید روی پای خودمان بایستیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود:در مقابل یاوه‌گویی‌های اروپا و استکبار باید محکم ایستادگی کنیم، اقتصاد مقاومتی تنها راه خروج از مشکلات کشور است که باید مسئولان بدان واقف باشند و عملی کنند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه در ۴۰ سال گذشته مشکلاتی وجود داشته است، افزود:، اما در این بازه زمانی دستاورد‌های بزرگی نیز برای کشور کسب شده است که نباید آن‌ها را نادیده بگیریم.

وی ضمن گرامی‌داشت ولادت حضرت زهرا (س) و مقام زن، گفت: زندگی حضرت زهرا (س) به سه بعد تقسیم می‌شود که شامل زندگی در خانه پیامبر (ص)، ازدواج با حضرت علی (ع) و فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی می‌شود.

امام جمعه زنجان افزود: امت اسلامی باید زندگی حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند. تعاون و تفاهم دو درس مهم در زندگی زناشویی حضرت زهرا (س) با امام علی (ع) است که با عمل بدان بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه هفتم اسفندماه روز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن نام‌گذاری شده است، گفت: هشتم اسفند روز امور تربیتی است. امروز ثابت شده یکی از ثروت‌های یک جامعه، وجود نیرو‌های سالم است، در این عرصه هر اندازه هزینه شود یک سرمایه‌گذاری در آینده به‌شمار می‌آید.

امام جمعه زنجان گفت: نهم اسفند سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان و جانبازان است و آینده‌نگری امام راحل در حفظ بیت‌المال بود که منجر به تاسیس این مجموعه شد امروز نیز این بنیاد خدمات ارزشمندی در حوزه عمران و آبادانی، ارائه خدمات زیربنایی و برداشتن گام‌های بزرگ در امر اشتغال انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلین خاتمی به راهپیمایی گسترده ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی میراث گران‌بهای امام راحل است که امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفته‌ایم و مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب فرامینی را فرموده‌اند که باید مسئولان مورد توجه خود قرار دهند.
 
انتهای پیام/ن
 

خطبه های نمازجمعه  این هفته زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.