معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا تاکید کرد اقدام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای اجرای کودتا در ونزوئلا با شکست روبرو شده است.

معاون مادورو: ترامپ در ونزوئلا شکست خورده استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شین هوا، معاون رئیس جمهور ونزوئلا گفت اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای اجرای کودتا در ونزوئلا با شکست روبرو شده است.

دلسی رودریگز در گفتگوی خبری در پاسخ به پرسشی درباره احتمال وقوع حوادثی دیگر در خلال فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی ۲۳ فوریه در مناطق مشترک مرزی با کلمبیا بر تضمین استقرار نظم داخلی و حفاظت مناسب از مرز‌های کشور تاکید کرد.

وی گفت: اولین چیزی که به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا می‌خواهم بگویم این است که اقدام او برای اجرای کودتا در ونزوئلا با شکست روبرو شده و حتی رسانه‌های آمریکا نیز به وی چنین چیزی را می‌گویند.

او با بیان اینکه برگزاری گفتگو تنها راه برون رفت از بحران است از دیدار بسیار مهم و طولانی خورخه آریزا، وزیر امور خارجه ونزوئلا با مقامات اتحادیه اروپا و گروه تماس اوروگوئه خبر داد.

معاون رئیس جمهور ونزوئلا تصریح کرد: برخی در جهان می‌خواهند از طریق زور قدرت برتر دنیا شوند، اما کاراکاس اعتقاد دارد قانون بین الملل تنها قانونی است که در این کشور به رسمیت شناخته می‌شود.

مخالفان ونزوئلا پیشنهاد کردند با حمایت آمریکا، اقلام مورد نیاز موسوم به کمک‌های بشردوستانه را که در منطقه مرزی کلمبیا انبار و ذخیره شده است، در ۲۳ فوریه وارد این کشور کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، ونزوئلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار