معاون فرهنگی سازمان جامعه بسیج زنان کشور درسفر به فراهان گفت: امروز جهان درگیر جنگ نرم است.

امروز جهان درگیر جنگ نرم استمعصومه حکیمیان معاون فرهنگی سازمان جامعه بسیج زنان کشور در حاشیه یادواره شهدا و مراسم بزرگداشت مادران و همسران شهدا در فراهان   در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: امروز جهان درگیر جنگ نرم است.

حکیمیان افزود: بزرگ‌ترین قربانی این جنگ پروژه‌های یهودی، خود آمریکا است، ملت آمریکا استقلال و آزادی ندارند و همه امورات کشور آمریکا با اجازه صهیونیست است.

وی اضافه کرد: همین طور که حضرت امام (ره) فرمودند: دفاع همچنان باقیست و وظیفه داریم جنگ نرم را جدی بگیریم وسعی کنیم به موقع برسیم، به موقع اقدام کنیم و وظایفمان را درست انجام بدهیم و تصمیمات درست بگیریم تا بتوانیم نسل جوان را از عوارض این جنگ خانمانسوز در امان بداریم.

جنگ سخت هم همچنان وجود دارد، اما این وظیفه ما در مقابل جنگ نرم ساقط نمی‌کند

معاون فرهنگی سازمان جامعه بسیج زنان کشور ادامه داد: جنگ سخت هم همچنان وجود دارد ودر اقصا نقاط جهان جبهه‌هایی برای نبرد حق و باطل شکل می‌گیرد و عده‌ای جان خودشان به دست گرفته و به میدان وارد می‌شوند و برای دفاع از حریم دین خود قربانی می‌شوند، اما این وظایف همگاهی و وظیفه ما را در اقصا نقاط کشور برای اینکه وظیفه خودمان را در مقابله با جنگ نرم انجام بدهیم ساقط نمی‌کند.

وی بیان کرد: توصیه اکید بنده به عنوان یکی از ۸۰ میلیون ایرانی و هموطنان این است که حواسمان را جمع کنیم جبهه داخلی و اعتقادی و فرهنگی را به موقع بشناسیم و به موقع اقدام کنیم تا خدای نکرده مشمول جاماندگان و دیر رسیدگان نشویم، چرا که برای هر حرکتی عمل به موقع و اقدام به موقع و اقدامی هوشمندانه است که می‌تواند ما را به منزل برساند لازم است و اگر دیر اقدام کنیم اول در مقابل وجدانمان و در نهایت در مقابل خداوند متعال و امام و شهدامتاثر خواهیم بود و بدهکار می‌شویم.

حکیمیان تصریح کرد: در این مراسم حضور پیدا کردیم تا تجلیل کنیم از شهیدانی که با خون خودش از اهداف اسلام از اهداف نظام و انقلاب دفاع کردند و در این مراسم یادآوری کردیم به خودمان که دفاع همچنان باقیست وجنگی به وسعت جهان و به وسعت و قدمت تاریخ بشر جوامع جهانی را تحت تاثیر خودش قرار میدهد وکشور ما هم در اقصا نقاط استان تحت تاثیر این جنگ قرار می‌گیرد.

یادواره شهدا و مراسم بزرگداشت مادران و همسران شهدا در فراهان با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مادران و خواهران فراهانی و مسئولان شهرستانی با پرده خوانی شهدا، سخنرانی، اجرای سرود و مداحی از جمله برنامه‌های این یادواره برگزار و در این مراسم از مقام شامخ مادران و همسران شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.