در اولین روز هفته دفاع مقدس نمایشگاه بزرگ "مقاومت عاشورایی" در دهکده مقاوت اراک گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه بزرگ  به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  نمایشگاه بزرگ "مقاومت عاشورایی" در نخستین روز این هفته در دهکده مقاوت ابتدای جاده خمین با نام یاد مقاومت وبا حضور برخی از مسئولین استانی افتتاح شد.

این نمایشگاه در ۵۰ غرفه شامل اقتصاد مقاومتی، صنعت جنگ، تجهیزات دفاعی و دستاورد‌های نظامی برپا شده است.

همچنین اجرای بزرگ مسابقه موتور سواری، اجرای همه روزه مسابقه فرمانده، اجرای نمایش نادیده‌های بزرگ سوریه در مدت هفت روز برگزاری این نمایشگاه از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

 نمایشگاه بزرگ "مقاومت عاشورایی" از امروز به مدت ۷ روز در دهکده مقاوت ابتدای جاده خمین مقابل نیروگاه برق انجیرک دایر و سرویس‌های اتوبوس رایگان در میدان انقلاب، شهرک الغدیر، خیابان ۲۲ بهمن و میدان سرداران (دروازه تهران) برای جابجایی و انتقال علاقمندان درمسیر رفت و برگشت به نمایشگاه مهیا شده است.

نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مبارزه با تهدیدات دشمنان

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ "مقاومت عاشورایی" در اراک  با اشاره به اینکه امروزه جنگ نرم و جنگ اقتصادی را از طرف دشمنان داریم گفت: بهترین راه مبارزه با تهدیدات دشمنان نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت با کار‌هایی مثل برگزاری این نمایشگاههاست.

سردار کریمی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس متعلق به همگان است و جوانان باید در برگزاری این نمایشگاه کوشا باشند افزود:نسل جوان باید قدر این انقلاب را بدانند و از آن و آرمانهایش دفاع کنند و این نسل باید دفاع مقدس را تبیین کنند.

وی اضافه کرد: امروزه با توجه به تهدیدات دشمنان نظام همواره باید بین مردم و به ویژه جوانان وحدت و همدلی باشد و نسل جوان بیشتر باید مراقب توطئه دشمنان باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.