همایش عظیم میثاق با ولایت و نکوداشت حماسه ۹ دی در اراک بر گزار شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ همایش عظیم میثاق با ولایت و نکوداشت حماسه ۹ دی گرامیداشت سالروز ۹ دیماه ۸۸ روز بصیرت در مسجد الزهرای ارک برگزارشد.

حجت الاسلام حسینی سخنران این مراسم گفت: هدف ما نبش قبر ۸ سال پیش نیست بلکه این است که در ۹ دی دست پروردگار از آستین ملت بیرون آمد و کشور را از یک مصیبت بزرگ نجات داد.
حجت الاسلام حسینی افزود: کسانی ۳۱ سال بعد آمدند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند و ۹ دی را باید گرامی بداریم تا حوادث این گونه و فتنه‌ها دیگر تکرار نشود.

وی اضافه کرد: بحث ولایت فقیه بحث بزرگان حوزه سال‌ها پیش از انقلاب بودبه طوری که  آیت الله صدر در کلاس درسشان فرمودند: امروز با پیروزی انقلاب اسلامی آرزوی بزرگ انبیاء تحقق پیدا کرد.

تاقبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نظریه‌های مرگ خدا مطرح می‌شد

سخنران مراسم ۹ دی اراک ادامه داد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نظریه‌های مرگ خدا مطرح می‌شد، از جمله نیچه که این موضوع را مطرح کردند و فرانسیس فو کویاما لیبرال دموکراسی را پایان تاریخ مطرح می‌کندو می‌گوید نظر مردم مطرح است وچیزی به نام خدا و دین مطرح نیست وسکولاریزم می‌گوید نظامات اجتماعی باید بر عقلانیت خود بنیان به علم تجربی به جای عقاید مذهبی باشد و دین مرد.

وی بیان کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی می‌گفتند دین افیون توده هاست، اما با انقلاب ایران این تفکر مرد و در چنین زمانی امام خمینی با کمک مردم انقلابی را بر پا کرد که با محوریت خدا و دین بود.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد:آیت الله مصباح می‌گوید آرمانی‌ترین حکومت طرح ولایت فقیه را امام صادق مطرح کرد و آن مراجعه به راویان حدیث ائمه است وما نظامی تشکیل دادیم که انبیا آرزوداشتند و دشمنان با روش‌های مختلف سعی بر سرنگونی آن را داشتند.

در فتنه ۸۸ دشمنان با یک برنامه ریزی و نقشه عظیم قصد سر نگونی نظام را داشتند

وی تصریح کرد:در فتنه ۸۸ دشمنان با یک برنامه ریزی و نقشه عظیم قصد سر نگونی نظام را داشتند و یک جناح و دو جناح و چپ و راست مطرح نبود.

امام جمعه ساوه بیان کرد: روزنامه سعودی الحیات چاپ بیروت در آن زمان نوشت آشکارا دیده می‌شود که نظامی شیعی درحال سرنگون شدن است وکشور‌ها ۳ ماه تمام دولت وقت را بایکوت کردند.

وی گفت: فتنه ۸۸ اتفاق نبود برنامه ریزی شده  وپروژه بود و یکسال قبل از انتخابات در آمریکا مسئولان سی آی‌ای و مسئولان میز مذاکرات ایران و ۲ نفر از ایران جلسه برگزار  و احتمال تقلب در انتخابات را مطرح کردند وآقای هاشمی رفسنجانی ۷ ماه قبل از انتخابات شبهه تقلب را مطرح کردند.

فتنه پیچیده وبرای همه روشن نبود 

حجت الاسلام حسینی افزود: این فتنه پیچیده وبرای همه روشن نبود به طوری که برخی از فقها و مفسرین نمی‌توانستند تشخیص دهند.

وی اضافه کرد:   دیگر خصیصه این فتنه اپوزسیون شدن پوزسیون‌ها بود، اراذل و اوباش پول گرفته بودند تا در برنامه علیه نظام شرکت کنند و با نماد سبز علوی پرچم امام حسین را آتش زدند وخواص که باید روشنگری می‌کردند خفه شدند.

سخنران مراسم ۹ دی اراک با اشاره به نقش آیت الله هاشمی شاهرودی در همراهی با رهبری ادامه داد:از جمله ویژگی‌های هاشمی شاهرودی این بود که دشمن را از خودش نا امید کرد و روی حرف رهبری حرف نزد با وجود اینکه خودش مرجع تقلید بود گفت: بدون اجازه رهبری رساله هم نمی‌دهم.

وی اظهار کرد: شعار‌های انحرافی فتنه گران روی اسلام خط کشید و دیگری بستر‌هایی که فتنه روی آن بنا شد تهاجم فرهنگی بود.

در فتنه ۸۸ هم جنگ سخت بود هم جنگ نرم

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در فتنه ۸۸ هم جنگ سخت بود هم جنگ نرم  به صورتی که کانون‌های مهماتی که از مرز‌های شرقی می‌آمد.

وی اشاره کرد:حلقه کیان با پول بیت المال نظریه بر اندازی تولید کردند و ۲هزارو ۵۰۰ نفر دانشجوی بورسیه را به خارج فرستادند تا تربیت شوندو سفیر آمریکا و انگلیس شوند و به همین دلیل است  که رهبری گفت: ۲۰ سال قبل از فتنه تدارک دیده بودند.

امام جمعه ساوه اظهار کرد: فتنه ۸۸ جنگ احزاب بود و از داخل و خارج هماهنگ آمده بودند و هیلاری کلینتون می‌گوید هدایت جنبش سبزبا ما بود و نتانیاهو می‌گوید این‌ها امید ما هستند.

وی گفت: یارگیری فتنه ۸۸ از داخل بودو عضو شورای روابط خارجی آمریکا می‌گوید باید کسانی را تربیت کنیم که علیه نظام دینی قیام کنند و باید یارانمان را از شاگردان خمینی انتخاب کنیم.

رهبر معظم انقلاب باخطبه معروف حجت را تمام کردند

سخنران مراسم ۹ دی اراک تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب باخطبه معروف حجت را تمام کردند، اما از خواص نا امید شدند و به محضر، ولی عصر استغاثه کردند کسی که آیت الله بهجت در سفر رهبری به قم ودر استقبال از ایشان گفت: اگر مردم نمی‌دانند که استقبال از ایشان چقدر ثواب دارد.

وی تصریح کرد:اصحاب فتنه در ماه رمضان روزه خوردند و آخرین کارشان این بود که پرچم امام حسین را آتش زدند و آنگاه بود که مردم با حضور ۵۰ میلیونی خیمه فتنه را به آتش کشیدند.

حجت السلام حسینی افزود: دشمنان فهمیدند تا مردم بر محور رهبری باشند نمی‌توانند کاری کنند و این بود که اصل ولایت فقیه را هدف قرار دادند رهبریی که یک نقشه راه را می‌شناسد و دیگر اینکه مردم به او اعتماد دارند.

وی بیان کرد:روزنامه لس آنجلس تایمز می‌گوید رهبری ایران برای ما یک معما شده فکر می‌کردیم عقب نشینی می‌کند خیال می‌کردیم کار تمام شده، اما رهبری برنامه‌های ما را نقش بر آب کرد وخبرگزاری آتلانتیک ۳ یا ۴ روز پیش نوشت   که پیش بینی رهبری ایران درست بود که آمریکا در حال تحلیل رفتن است.

آیت الله خامنه‌ای ذخیره الهی است

امام جمعه ساوه اشاره کرد: آیت الله هاشمی شاهرودی می‌گوید انصافا آیت الله خامنه‌ای ذخیره الهی است و باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیبی نرسد.

وی تاکید کرد: دشمن دنبال ولایت کریزی است و تنها راه نجات ما ولایت پذیریست و مردم، ولی نعمت ما هستند و مردم را نباید از انقلاب نا امید کنیم و خالی کردن پشتیبان مردمی برنامه دشمن است.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: فتنه ۸۸ تمام شد، اما فتنه‌های دشمن تمام نشده است.

همایش مردمی گرامیداشت 9دی در اراک

انتهای پیام / ج

برچسب ها: 9دی97 ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.