هجوم خرس‌های قطبی به منطقه‌ای در روسیه موجب شد تا در این منطقه حالت اضطراری اعلام شود!

هجوم خرس های قطبی به منطقه ای در روسیه! + فیلم////////// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هجوم خرس‌های قطبی به منطقه‌ای در شمال روسیه موجب شد تا در این منطقه وضعیت اضطراری اعلام شود. این وضعیت اضطراری زمانی اعلام شد که ۵۲ خرس قطبی به منطقه دوردست " نوایا زملیا"، مجمع الجزایری که حدود ۳۰۰۰ نفر در آن ساکن هستند، وارد شدند.

هجوم این خرس‌ها در کار روزمره ساکنان محلی اختلال ایجاد کرد و موجب شد تا بیشتر افراد محلی از بیرون آمدن از خانه‌های خود خودداری کنند. در ویدئویی که با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است ورود این خرس‌های وحشی به داخل خانه‌های ساکنان محلی را نشان می‌دهد. برخی از معلمان محلی خواستار ایجاد امنیت برای دانش آموزان شده اند.

"زیگانشا موسین"، فرماندار محلی نوایا زملیا در این باره گفت:: " من از سال ۱۹۸۳ در این منطقه از روسیه ساکن هستم و تاکنون چنین هجوم گسترده‌ای از سوی خرس‌های قطبی را ندیده بودم. این حیوانات افراد محلی را تعقیب می‌کنند و وارد خانه‌های آن‌ها می‌شوند. بیشتر افراد محلی دچار ترس و وحشت شده اند و از حضور در بیرون از خانه خودداری می‌کنند. والدین بسیار محتاط عمل می‌کنند و فرزندان خود را به مهد کودک و مدرسه نمی‌فرستند. در این منطقه سابقه هجوم حیوانات به مردم محلی وجود دارد و پیشتر حیوانات محلی وارد خانه‌ها و ساختمان‌های اداری شده بودند. معمولا خرس ها در گروه های شش تا ده تایی وارد محلات می شوند و بعد از جستجو دوباره منطقه را ترک می کنند."

با این حال و با وجود هجوم خرس‌های قطبی به این منطقه به افراد محلی در خصوص شلیک به خرس ها هشدار داده شده و به آنها اعلام شده در صورت شلیک به این گونه‌های در حال انقراض مورد تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

گفتنی است؛ روسیه در منطقه نوایا زملیا دارای پایگاه هوایی است و بسیاری از ساکنان محلی این منطقه را نظامیان تشکیل می‌دهند. این مجمع الجزایر در زمان اتحاد جماهیر شوروی برای آزمایشات هسته‌ای مورد استفاده قرار می‌گرفت.

انتهای پیام/

اعلام وضعیت اضطراری پس از حمله خرس‌ها به منطقه‌ای در روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
بخاط کمبود مواد غذایی خرسهای قطبی هجوم آورده اند به مناطق مسکونی و دولت روسیه باید توی مناطق قطبی مواد غذایی خرسها را تامین کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
باس دور شهرشونو سیم خاردار بکشن