فرماندار شهرستان جیرفت گفت:دامداران و عشایر از بستر رودخانه‌های فصلی فاصله گرفته و شهروندان از توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امینی روش فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت گفت: برابر اعلام هواشناسی موج بارندگی از عصریکشنبه تا پایان روز سه شنبه ادامه خواهد داشت و احتمال طغیان برخی رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب وجود دارد.

وی افزود: با توجه به احتمال بروز سیل اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان آمادگی کامل خود را برای مقابله با آبگرفتگی و سیل داشته باشند.

امینی روش گفت: امکانات پلیس راه به همراه یگان‌های امدادی در محور‌ها مستقر و راهداری نیز محور‌های برون شهری را کنترل و در صورت نیاز امدادرسانی کنند و راه‌های روستایی نیز با نظارت بخشداری‌ها در هر حوزه نظارت و دهیاران وضعیت بارندگی و سیلاب‌ها را در اختیار ستاد بحران گذاشته تا در صورت نیاز کمک رسانی انجام شود.

فرماندار شهرستان جیرفت تصریح کرد: توصیه می‌شود دامداران و عشایر از بستر رودخانه‌های فصلی فاصله گرفته و همشهریان در این مدت از تردد و توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کرده و هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی تجهیزات کامل زمستانی را همراه داشته باشند.
انتهای پیام /ی

هشدار در پی وقوع بارندگی وسیلاب در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.