رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قلعه گنج گفت: با کاهش بارندگی، روند بازگشایی راه های روستایی شهرستان قلعه گنج که نیاز به بازگشایی داشته باشد انجام می شود.

سیلاب در محورهای ارتباطی قلعه گنجبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد هادی بهبودی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قلعه گنج گفت: با توجه به حضور راهداران در منطقه و رصد وضعیت موجود تا فرو کش کردن سیلاب عملیات راهداری در محورهای مارز و رمشک مقدور نیست .

وی با بیان اینکه در زمینه بروز خسارتهای احتمالی با دهیاران و شوراهای منطقه در ارتباط هستیم افزود: با توجه به وجود بیش از 105 آبنما در محورهای مارز و رمشک ، هم اکنون در بیش از 15 آبنما در محورهای ارتباطی این شهرستان به مارز و رمشک سیلاب جاری شده است و با توجه به بارندگی های مناطق بالا دست افزایش سیلاب در حاشیه محورها و آبنماها دور از انتظار نیست .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قلعه گنج گفت:با توجه به هشدارهای داده شده قبل از بارندگی و هماهنگی های صورت گرفته با معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان هم اکنون 6دستگاه سبک و سنگین راهداری آماده باش در منطقه حضور دارند تا در صورت نیاز بتوان عملیات راهداری و بازگشایی را انجام داد.

بهبودی آبردگی حاشیه جاده ها و خسارت به درواسیون ها (موانع خاکی هدایت آبهای سطحی به دهانه پلها) را از جمله خسارت ها دانست و گفت: قبل از فصل بارندگی کار تنقیه و شن برداری بیش از 40دستگاه پل با اعتبار 700میلون تومان انجام شد که کمک قابل توجهی به کاهش خسارتها خواهد کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قلعه گنج با اشاره به اینکه این اداره هماهنگی لازم را با ستاد بحران شهرستان دارد افزود: با کاهش بارندگی روند بازگشایی راه های روستایی که نیاز به بازگشایی داشته باشد انجام می شود.


انتهای پیام /س

 

افزایش سیلاب در حاشیه محورها و آبنماهای قلعه گنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار