شهرداری و سازمان منظر و فضای سبز شهری استان ایلام در نظر دارد جهت زیبا سازی محیط شهری به مناسبت فرارسیدن نوروز۹۸ اقدام به برگزاری فراخوان طراحی و ساخت المان‌های شهری نماید.

فراخوان طراحی المان‌های نوروزی در استان ایلام

کارزانی مدیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت: شهرداری در نطر دارد از طریق برگزاری فراخوان طراحی المان‌های نوروزی اعم از حجم المان، گامی در جهت ایجاد جذابیت‌های جدید شهری بردارد.

وی بیان کرد:طرح‌هایی که به سازمان ارسال می‌شوند باید از حس شکوفایی و طراوت و تنوع رنگی برخوردار بوده و همچنین بتواند با مخاطب عمومی ارتباط برقرار کند.

کارزانی ادامه داد:بهتر است در طراحی المان‌ها هویت تاریخی و فرهنگی شهر ایلام درنظر گرفته شود. همچنین طرح‌ها باید خلاقانه بوده و مشابهتی با طرح‌های در حال اجرای شهرداری نداشته باشند، زیرا اینگونه طرح‌های تکراری ترتیب اثر داده نخواهند شد.

وی اضافه کرد:اولویت اجرای طرح‌های منتخب با خود فرد است و هر فردی با هر تخصصی میتواند در فراخوان شرکت کند، زیرا معیار اصلی شرکت در فراخوان داشتن ایده و ذوق و سلیقه هنری می‌باشد.

کارزانی در زمینه ارسال طرح‌ها یادآورشد:طرح‌ها باید تا پایان وقت اداری مورخه ۳۰ بهمن ۹۷ به دبیرخانه سازمان واقع در مجموعه فرهنگی تفریحی چغاسبز تحویل داده شوند و نتایج فراخوان پس از برگزاری جلسات اداری در تاریخ ۲ اسفند ۹۷ اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/ د

طراحی المان شهری در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.